חדשות בארץ

טראמפ על איראן: "אם תאיים עלינו, תשלם מחיר שמעט מדינות שילמו"

נשיא ארצות הברית משיב אש לאיום לחדש את תכנית הגרעין, למרות התנגדות ישראל מצרים תאפשר קבורת המהנדס בעזה, והטמפרטורות צונחות והגשם חוזר אלינו. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

טראמפ מאיים על איראן: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הזהיר את איראן בעקבות איומיה לחדש את תכנית הגרעין. "אם איראן תאיים עלינו בכל צורה שהיא, היא תשלם מחיר שמעט מדינות שילמו בעבר", אמר במסיבת עיתונאים. "ההסכם עם איראן היה הסכם לא שפוי, הסכם נוראי שלא היה אמור להיעשות אי פעם". שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, אמר אתמול שאיראן תצא מהסכם הגרעין אם ארצות הברית תפרוש ממנו.

סיכום חדש לגבי המסתננים: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הפנים אריה דרעי נפגשו אתמול וסיכמו כי עליהם להיערך מיד לפתיחה מחדש של מתקני המעצר למבקשי המקלט וכן לקדם את פסקת ההתגברות כדי לאפשר את הפעלתם. הסיבה: סירובן של המדינות השלישיות לקבל את מבקשי המקלט בתנאים שהמדינה דרשה.

למרות התנגדות ישראל, מצרים תאפשר קבוצת המהנדס בעזה: משטרת מלזיה איתרה את האופנוע שבו השתמשו החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני ד"ר פאדי אל-בטש בקואלה לומפור. משפחתו של המהנדס אמרה כי גופתו תוחזר מחר לרצועה דרך מעבר במעבר רפיח. בישראל מתנגדים להעברת גופתו לעזה, אך מצרים כבר אישרה את העברת הגופה לרצועה. המצרים הבהירו כי הם נשארים מחויבים להשבת האזרחים הישראלים המוחזקים בידי חמאס וגופותיהם של חללי צה"ל - הדר גולדין ואורון שאול.

 

 

חוץ

אנטישמיות בברוקלין: בסוף השבוע אירעה תקיפה על רקע אנטישמי של בחור יהודי בברוקלין. התקיפה אירעה לאחר ששב מתפילה בבית הכנסת. הבחור סיפר כי הוא בסך הכל בירך עובר אורח, אולם זה התנפל עליו, הצמיד אותו לגדר וניסה לחנוק אותו. "הוא קפץ עליי ואז אמר: 'זה כי אני שונא יהודים'", סיפר היהודי החרדי. "ניסיתי להשתחרר ממנו תוך כדי שצעקתי 'הצילו, הצילו, הצילו'. הוא אמר: 'למה אתה קורא לעזרה? אנחנו נהרוג אותך ממש כאן'".

בוש האב מאושפז בטיפול נמרץ: נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ורג' בוש האב, אושפז אתמול בטיפול נמרץ בבית החולים ביוסטון טקסס. בוש, בן 93, הגיע לאשפוז יום אחרי שאשתו ברברה הובאה למנוחות. דובר המשפחה מסר כי הנשיא ה-41 אושפז לאחר שסבל מזיהום חמור שחדר למערכת הדם. "הוא מגיב לטיפולים ונראה שהוא מחלים, נספק עדכונים נוספים בהתאם להתפתחויות", אמר לאחר שבתקשורת דווח כי נשקפת סכנה ממשית לחייו.

יוזם הפיגוע בקנדה נאשם ברצח: אלק מינסיאן, הנהג שדרס למוות עשרה בני אדם ופצע עוד 15 בטורונטו, נאשם בעשרה סעיפי רצח ו-13 של ניסיון רצח.

 

מזג האוויר

היום: ירידה חדה בטמפרטורות המלווה בגשם מקומי.

חמישי: ירידה קלה בטמפרטורות, מלווה בגשמים ברחבי הארץ. צפויות סופות רעמים בודדות, ייתכן גם ברד.

שישי: טמפרטורות נמוכות לעונה. גשם מקומי ברוב רחבי הארץ יימשך עד שעות הצהריים.

שבת: עליה בטמפרטורות. מזג האוויר חוזר להיות רגיל לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותטראמפאיראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה