חדשות בעולם

ארה"ב: הותקף על ידי נחש, דוב וכריש - אך שרד כנגד כל הסיכויים

דילן מק-וויליאמס מקולורדו שבארה"ב עלה לכותרות לאחרונה, בזכות נס גדול ויוצא דופן שאירע לו בקיץ האחרון. בזו אחר זו התקיפו אותו שלושה בעלי חיים קטלניים: נחש, דוב וכריש שתקיפתו הותירה אותו עם חתכים עמוקים ברגלו, אך כנגד כל הסיכויים, דילן שרד כדי לספר

אא

דילן מק-וויליאמס מקולורדו שבארה"ב עלה לכותרות לאחרונה, בזכות נס גדול ויוצא דופן שאירע לו בקיץ האחרון. בזו אחר זו התקיפו אותו שלושה בעלי חיים קטלניים: נחש, דוב וכריש שתקיפתו הותירה אותו עם חתכים עמוקים ברגלו, אך כנגד כל הסיכויים, דילן שרד. בראיון לערוץ Cbs  המקומי משחזר דילן את התקיפה על ידי הדוב, שהתרחשה במהלך עבודתו באתר תיירות בשם "Glacier view".

לדבריו, הדוב הפתיע אותו כשצץ משום מקום, תקף אותו והחל לגרור אותו בשיניו. "כתוצאה מהמשיכה הזו הוא קרע לי את העור, ושרט את הגולגולת שלי". הפצע שנוצר בגולגולת הוא כה עמוק עד שאם הדוב היה ממשיך במעשיו, זה היה יכול להיגמר חלילה במוות. "אבל ידעתי שאני בסכנת מוות, ונלחמתי בו כל עוד נפשי בי", הוא משחזר. "הכיתי בו הכי חזק שיכולתי".

דילן מקוויליאמס כיוםדילן מקוויליאמס כיום

כתוצאה מהצעקות שלו נחלצו עמיתיו לעבודה למקום, וירו בדוב. "הרגשתי בר מזל באותם רגעים", הוא מסכם. 

לפני אותה תקיפה הוא הוכש על ידי נחש אפעה, שרק בנס לא החדיר לגופו הרבה ארס. "זה הספיק כדי שאחלה, אבל יצאתי מזה לבסוף", הוא מספר. 

לפני כחודש יצא דילן לחופשה בהוואי, כאשר הותקף בשלישית על ידי כריש - בעת ששחה בים. "הסתכלתי סביבי, וראיתי הרבה דם וכריש מתחתיי. התחלתי לבעוט בו ולהילחם, הוא איכשהו נסוג אבל זה היה ממש מפחיד לשחות בחזרה אל החוף. לא ידעתי אם באמת אצליח להגיע אליו, עם כל הדם שאני מאבד בינתיים", אמר. 

חייו ניצלו בנס, אך דילן מסרב לתת לניסיון המר להכניע את יצר ההרפתקנות שלו ומתכוון לחזור לטיולים ולשחייה באוקיינוס, מיד לאחר שהרופאים יאשרו לו את הדבר. 

תגיות:הישרדותתקיפהבעלי חייםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה