חדשות בארץ

נסראללה טוען: "ישראל חיסלה מוחות לבנוניים"; סקר חדש: "יש עתיד" נחלשת

הליכוד עדיין בראש עם 28 והמחנה הציוני מקבל מחצית, מזכ"ל חיזבאללה מאשים את ישראל בעוד חיסולים, והטמפרטורות שיעלו היום יצנחו מחר וגם הגשם יחזור אלינו. כל מה שצריך לדעת

חסן נסראללהחסן נסראללה
אא

חדשות

הליכוד מוביל בסקר חדש: שבוע לפני פתיחת מושב הקיץ של הכנסת פורסם הלילה סקר חדש של ד"ר מינה צמח ומנו גבע בחברת החדשות. התוצאות: הליכוד מוביל עם 28 מנדטים, ח"כ אורלי לוי אבוקסיס מפתיעה עם שמונה, יש עתיד נחלשת והיא עם 20 מנדטים בלבד, המחנה הציוני מתחזקת ל-14. הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, הבית היהודי עם 10, יהדות התורה עם 7, כולנו עם 6 בלבד. ישראל ביתנו קיבלה 5 ומרץ עם 6. ש"ס נמצאת סביב אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

נסראללה תוהה לאן נעלמו ה"מוחות הלבנוניים": מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, התבטא שוב נגד ישראל בהקשר חיסול מהנדס חמאס ד"ר פאדי אל-בטש. "זהו פשע של הציונים", אמר נסראללה. עוד טען מזכ"ל חיזבאללה לגבי ישראל כי "כמה מוחות לבנוניים נהרגו בשבועות ובחודשים האחרונים בנסיבות מסתוריות. עלינו לגנות את החיסול הישראלי של המדען הפלסטיני והשאהיד פאדי אל-בטש".

ישראל ביקשה מרוסיה לא לספק טילים לאסד? דיפלומט רוסי טוען כי ישראל פנתה לרוסיה וביקשה לא לספק לנשיא הסורי בשאר אסד את מערכת ההגנה האווירית המתקדמת 300-S. בישראל לא התייחסו לדיווח ברויטרס. ברוסיה דווח כי מומחים טוענים שישראל תגיב באופן שלילי להחלטה של רוסיה ועשויה להפציץ את האזור שבו יוצבו הטילים.

 

חוץ

אירוע דריסה חמור בקנדה: עשרה בני אדם נהרגו אמש ו-16 נפצעו באירוע דריסה בטורונטו שבקנדה. נכון להלילה (בין שני לשלישי) עדיין לא ברור האם מדובר בפיגוע טרור. מפרטי האירוע עולה כי נהג רכב מסחרי דהר לעבר המדרכה, דרס הולכי רגל, נמלט ונתפס לאחר מכן. בין הפצועים לפחות שבעה במצב אנוש וקשה.

פיגוע המוני באפגניסטן: לפחות 57 בני אדם נרצחו בפיגוע התאבדות או יזם ארגון דאעש בקאבול. בין הנרצחים 22 נשים ושמונה ילדים. 119 בני אדם נפצעו לאחר שהמחבל עמד בתור לקבלת תעודת זהות שתאפשר לו להצביע בבחירות לפרלמנט.

התרגשות בבריטניה מלידת בן למשפחת המלוכה: הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, ילדה אתמול (שני) את ילדם השלישי. מלשכתו של בעלה, הנסיך וויליאם, נמסר כי ילדה בן במשקל 3.946 ק"ג. ההודעה יצרה חגיגה ברחבי בריטניה והמונים עמדו מחוץ לבית החולים. כנהוג בלידות בבית המלוכה, כרוז יצא מפתח בית החולים ומבשר על הלידה. האזרחים ששהו במקום פתחו בקבוקי שמפניה.

 

מזג האוויר

היום: עליה משמעותית בטמפרטורות, המלווה בירידה בלחות.

רביעי: ירידה חדה בטמפרטורות המלווה בגשם מקומי.

חמישי: ירידה קלה בטמפרטורות, מלווה בגשמים ברחבי הארץ. צפויות סופות רעמים בודדות, ייתכן גם ברד.

שישי: טמפרטורות נמוכות לעונה. גשם מקומי ברוב רחבי הארץ יימשך עד שעות הצהריים.

תגיות:כותרות ב-60 שניותנסראללהישראללבנוןחיסול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה