חדשות בארץ

החקלאי התרגש: "אני בבקעה 40 שנה, וזו פעם ראשונה שרכוש מושב לבעליו"

החקלאי חיים שמאק כבר הספיד את הטרקטור שנגנב לו על ידי ערבים, אלא שקבוצת מתנדבים הצליחה לאתר אותו בדרך מופלאה

הטרקטור מושב לבעליו (צילום מסך)הטרקטור מושב לבעליו (צילום מסך)
אא

גניבת רכוש חקלאי באזור הבקעה אינה תופעה חדשה. חקלאי האזור מכירים אותה היטב, אך מציאתו של הרכוש הגנוב – זו בהחלט תופעה מדהימה. אין זה פלא כי החקלאי חיים שמאק היה כה המום כשגילה שהטרקטור שנגנב ממנו הושב אליו.

הדבר קרה ביום העצמאות, כאשר נגנב הטרקטור של שמאק ממושב יפית. רגע לאחר מכן כבר הוקפצה קבוצת מתנדבים שהחלה במרדף אחר הטרקטור. לאחר כשעתיים נמצא הטרקטור באזור בית חסן.

החקלאי חיים שמאק, סיפר לאחר מכן: "כבר 40 שנה אני מתגורר בבקעה, נתקלתי בהמון פשיעה חקלאית, אף פעם לא חזר שום דבר, וזו הפעם הראשונה שקורה דבר כזה והרכוש מושב לבעליו", הוא אמר בהתרגשות.

כפי שנראה, מה שסייע לכך שהרכוש הושב, זו העובדה שלא רק המשטרה פתחה בחיפושים אחר הטרקטור, אלא גם קבוצת המתנדבים שעשתה זאת ללא שום תמורה. בשלב מסוים הגיעו המתנדבים עד למחסום בקעות ושם אבדו עקבותיו של הטרקטור, שכן הוא פנה אל מעבר למחסום.

ההשגחה הפרטית הגדולה הייתה מאחר שרכבי המתנדבים סרקו את האזור הסמוך למחסום וגילו באחד הפרדסים את הטרקטור הגנוב, לאחר שנהגו נמלט. כך הם הצליחו להשיבו לבעליו. הלילה (ראשון) אף נודע על כך שהערבי החשוד בגניבת הטרקטור נעצר.

 

תגיות:טרקטורמתנדביםרכוש גזול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה