חדשות בארץ

תושב יפו פעל להקמת תא של דאעש בתוך שטח ישראל

כתב אישום נגד קאמל אבו עמארה, בן 19 בסך הכל, שניסה להוציא פיגוע טרור נגד חיילים, בין היתר בבסיס הקריה בתל אביב. הוא נראה בסרטון כשהוא נשבע אמונים לארגון הטרור וניסה לגייס אליו אנשים נוספים

  • ד' אייר התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פרקליטות מחוז ת"א הגישה אתמול (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי נגד קאמל אבו עמארה, בן 19 מיפו. עמארה מואשם כי הצטרף לארגון דאעש וניסה לבצע פיגוע. בנוסף, הוא עסק בגיוס אנשים נוספים לארגון הטרור. מכתב האישום עולה כי אבו עמארה קיים מגעים עם סוכני חוץ, חלקם חברים בארגון. הוא נצפה כשהוא מופיע בסרטון ששלח לארגון בו הוא נשבע אמונים לעומדים בראשון ופעל לטובתו כדי לצרף תומכים נוספים.

בבקשת המעצר נכתב: "מעשיו של המשיב, המדברים בעד עצמם, מבססים באופן ברור ומובהק עילת מעצר של מסוכנות לביטחון המדינה ולביטחון הציבור". עוד נכתב: "מסוכנותו של המשיב מתעצמת נוכח העובדה, כי פעל, על פי הודאתו, הן מתוך הזדהות אידאולוגית עם ערכי ארגון הטרור ומטרותיו ומתוך תחושת עוינות שפיתח כלפי אזרחי ישראל היהודים. מעשיו של המשיב מוכיחים, כי התכוון להוציא לפועל בעצמו את מטרות ארגון הטרור, מעבר לפעילותו ברשת האינטרנט, הן בכך שהחל להיערך לביצוע 'נפיר'  - מעבר לשטח פעילות של הארגון והצטרפות ללוחמיו, והן בכך שהביע תמיכה והבעת נכונות בפומבי לביצוע פיגוע נגד חיילים בסמוך לבסיס הקריה בתל-אביב באמצעות חגורת-נפץ או באמצעות ירי מרכב נוסע".

תגיות:ארגון דאע"שתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה