חדשות בארץ

לא נותרה עין יבשה: בתו של אלעד סולומון כתבה נאום מרגש

"חולמת שאתה עומד שם ומחבק אותי חזק חזק... תמיד תישאר האבא הכי בעולם" אמרה בתו הקטנה של סולומון הי"ד, למרות רצונה של פולין ריבלין לא יוכל לעמוד לדין, וההבטחה של נתניהו להחזיר את אורון שאול והדר גולדין הביתה. כל מה שצריך לדעת

זירת הפיגוע בחלמיש (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע בחלמיש (צילום: פלאש 90)
אא

 חדשות

ההבטחה של נתניהו: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הלילה בטקס אזכרה לחללי מערכות ישראל בירושלים: "איננו שוכחים לרגע את אורון שאול והדר גולדין. אנו מחויבים להחזיר אותם הביתה". הנשיא ראובן ריבלין הוסיף: "אנחנו מחויבים להמשיך ולבנות כאן חברת מופת. חברה שערבות הדדית היא יסוד מוסד של קיומה, של המשך שגשוגה. חייבים להמשיך ולהבטיח כי נשלח את בנינו ובנותינו אל הקרב, רק לאחר שעשינו כל שאפשר, על מנת להבטיח, להם ולנו, כי אין ברירה אלא לצאת אליו, מתוך הבטחה שעשינו הכול על מנת לוודא שישובו ממנו".

פולין מאיימת? ריבלין לא יוכל לעמוד לדין: אחרי ארגון לאומני בפולין פנה לתביעה הכללית בבקשה לפתוח בחקירה נגד נשיא מדינת ישראל רובי ריבלין בעקבות דבריו בשואה, בישראל מבהירים כי לנשיא יש חסינות והוא לא יוכל לעמוד לדין. כעת מצפים הפולנים להתנצלות. ריבלין אמר בין היתר לנשיא פולין: "אנחנו רואים בשואה תוצאה של אנטישמיות שהובילה לשחיטת העם היהודי מתוך אידיאולוגיה של נאציזם שצמחה על הקרקע הפולנית". הדברים האלה, לדבריהם, סותרים את חוק השואה.

בתו של אלעד סולומון מרגשת: רעות סולומון, בתו של אלעד סולומון הי"ד שנרצח בפיגוע בנווה צוף, הקריאה מכתב לאביה בטקס יום הזיכרון ולא הותירה עין יבשה. "אבא יקר שלי אלעד, אני גאה ומעריצה אותך, שלחמת במחבל עד שלא יכולת יותר, כדי שנספיק להתחבא", כתבה בין היתר. "אבא, אם לא היית מעכב אותו שם, הוא היה מגיע אלינו ולאימא, לקומה שמעל, ומי יודע מה היה קורה אז... חולמת שאתה עומד שם, ואני רצה אליך ואתה מחבק אותי חזק חזק... אבא, היית, ותמיד תישאר האבא הכי הכי בעולם... אוהבת ומתגעגעת לנצח".

 

חוץ

חמאס מוכן לעסקת שבויים? ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, טוען כי הארגון מוכן לפתוח במשא ומתן עם ישראל על עסקת חילופי שבויים. בריאיון לרגל יום האסיר הפלסטיני, אמר: "ישראל תשלם מחיר עבור שחצנותה. העם הפלסטיני מאוחד מאחורי האסירים".

הפקחים נכנסו לדומא: פקחים מהארגון למניעת הפצת נשק כימי נכנסו לדומא שבפרברי דמשק. ארצות הברית האשימה את רוסיה וסוריה במניעת הגעתם ובניסיון לחבל בראיות לתקיפה הכימית שבוצעה על ידי משטר אסד באזור.

נשיא רומניה לשעבר נכנס לכלא: התביעה ברומניה הגישה כתב אישום נגד נשיאה לשעבר יון איליאסקו בגין פשעים נגד האנושות. בתביעה טענו כי "איליאסקו נכשל במניעת מקרים רבים שבהם הנשים נהרגו ללא צורך". 1,104 איש נהרגו ברומניה במהלך המהפכה האנטי-קומוניסטית. רובם נהרגו לאחר שאיליאסקו עלה לשלטון.

 

מזג האוויר

היום: שרב בכל הארץ כתוצאה מהתחממות נוספת. שרב כבד בפנים הארץ, בשפלה ובעמקי הצפון.

חמישי: ירידה בטמפרטורות, אך עדיין יהיה חם מהרגיל לעונה. עומס חום בינוני בדרום ובפנים הארץ.

שישי: ירידה קלה נוספת בטמפרטורות, אך עדיין חם מהרגיל לעונה.

שבת: ירידה נוספת בטמפרטורות. ייתכן גשם מקומי בצפון ובמרכז.

תגיות:חדשותכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה