חדשות בארץ

סקר חדש: 29 מנדטים לליכוד, 10 בלבד למחנה הציוני

על פי תוצאות הסקר, של ערוץ הכנסת ו"פנאל פוליטיקס", הפער בין הליכוד ליש עתיד נשמר. כולנו עם תשעה מנדטים, יהדות התורה עם 7, ירידה אצל הרשימה המשותפת. ש"ס עם 5 מנדטים

  • ג' אייר התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סקר חדש של ערוץ הכנסת ו"פנאל פוליטיקס" מלמד כי הפער בין הליכוד ליש עתיד נשמר, בעוד שכוחו של המחנה הציוני ממשיך להיחלש. הסקר מגלה כי בראש עומדת כמובן מפלגת הליכוד, עם 29 מנדטים ואחריה יש עתיד. הפער בניהן נשמר לאחר שהמפלגה של יאיר לפיד קיבלה 20 מנדטים בלבד.

על פי תוצאות הסקר, המחנה הציוני זוכה לתמיכה צרה מהמצביעים עם 10 מנדטים בלבד. הבית היהודי קיבלה 12 מנדטים והרשימה המשותפת ירדה ל-11 מנדטים בלבד. מפלגת כולנו התייצבה והיא מתקרבת למחנה הציוני עם 9 מנדטים. יהדות התורה, על פי הסקר, מקבלת 7 מנדטים - זאת בדומה למרץ שקיבל מספר מנדטים זהה. עוד על פי הסקר, מפלגתה החדשה של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס מצליחה לעבור את אחוז החסימה וזוכה ל-5 מנדטים. גם ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן וש"ס של אריה דרעי מקבלות חמישה מנדטים.

בחודש מרץ האחרון פורסם סקר אחר, בו מפלגת הליכוד ממשיכה לזנק בסקרים וזוכה ל־39 מנדטים. את הסקר ערכה המפלגה עצמה באמצעות מכון הסקרים גיאוקרטוגרפיה. הסקר ההוא "מבטיח" את המשך כהונתו של בנימין נתניהו בראשות הממשלה, משום שהקואליציה קיבלה בסקר 66 מנדטים.

עוד עולה בסקר החדש, כי רוב הציבור לא חושב שנתניהו העלה את פסקת ההתגברות כדי לנצח בבחירות הקרובות. 45 אחוז סבורים שכחלון לא צריך להכריז על פירוק הקואליציה אם נתניהו יתעקש להעביר את פסקת ההתגברות. רק 23 אחוז ממצביעי כולנו חושבים כי הוא צריך לפרק את הקואליציה כדי למנוע את פסקת ההתגברות.

תגיות:הליכודהמחנה הציונימנדטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה