חדשות בארץ

נוהגים ביום העצמאות? נשיא המדינה ינווט אתכם

"מאז שאני הנשיא, 'איני הנהג'", "אוי וייז מיר! מפגע מדווח בהמשך" - כך יכריז הנשיא, בקולו המיוחד, באפליקציית WAZE ביום העצמאות. רוצים שהנשיא ינווט אתכם ליעד? מיד תגלו כיצד

  • א' אייר התשע"ח
אא

לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל הקליט נשיא המדינה, רובי ריבלין, את הנחיות הניווט באפליקציה הפופולרית WAZE. הנשיא ביקר במטרה הישראלי של החברה בתל אביב, נפגש עם העובדים, והתבקש להקליט בקולו המיוחד מספר הוראות לנהגים. כדי לקבל ליווי צמוד מהנשיא ריבלין ביום העצמאות והימים שאחריו, צריך להיכנס להגדרות האפליקציה, לבחור באופציית "הנחיות קוליות" ואז לבחור ב"כבוד הנשיא". קובץ ההנחיות בקולו של הנשיא יהיה זמין החל מיום חמישי הקרוב לשבוע בלבד והוא ילווה את הנהגים בדרכם ליעד. "אני מקווה שנסייע יחד לכל אזרח להגיע אל בילוי העצמאות שלו בשמחה ובעיקר, בזהירות", אמר הנשיא.

חלק מההנחיות שביקש ריבלין להעביר לנהגים הישראלים די משעשעות. כך למשל הוא הודה כי "מאז שאני הנשיא, 'איני הנהג'". כאשר מדווח מפגע על הכביש הנשיא יודיע: "אוי וייז מיר! מפגע מדווח בהמשך". אחרי שיתגלה חפץ על הכביש, הוא יכריז: "חפץ על הכביש לפניך, מיד אני מעדכן את שר התחבורה". ריבלין אמר כי: "כל פתרון טכנולוגי שמסייע לאזרחי ישראל לצאת אל הדרכים היפות של ארצנו ולגלות פינות חמד חדשות, משמח אותי", אמר הנשיא. "המיזמים המרגשים ביותר בעיניי הם אלו המפגישים את החדשנות הישראלית פורצת הדרך עם ארצנו הקטנטונת, בה מאחורי כל שביל מסתתר גם סיפור".

חברת waze פעילה בכ-185 מדינות ברחבי העולם ומשרתת כ-100 מיליון משתמשים. גיא ברקוביץ׳, מנהל האופרציה בחברה אמר לאתר "מאקו" כי: "שמחנו מאוד לארח את כבוד הנשיא לחגוג אתנו ועם המשתמשים שלנו בארץ את החג. נמשיך לעבוד קשה בשבילכם, יום עצמאות שמח".

תגיות:אפליקציהניווטנשיא המדינהיום העצמאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה