פעילות הידברות

בהידברות נותנים עצמאות לנצח את המחלה: נופש בחינם למשפחות עם ילדים חולי סרטן

הגיע הזמן שלנו לעשות משהו. פרויקט התמיכה של 'הידברות' בילדים חולים ובני משפחותיהם יוצא לדרך. בימים הקרובים יתקיים נופש מיוחד לבני המשפחות

  • כ"ו ניסן התשע"ח
אא

יש כאלה שמגיע להם כמה רגעים של שקט, מנוחת הגוף והנפש. ולא, אל תקנאו בהם לרגע חלילה.

לאחר תקופה של ישיבות צוות ההיגוי של מחלקת החסד בארגון 'הידברות', הוחלט בימים אלו על הקמתה של מחלקה שתעסוק בתמיכה וליווי של משפחות ילדים חולי סרטן.

"אין לרובנו מושג ברוך השם, עם מה המשפחות הללו מתמודדות", מסביר מנהל המחלקה, ישראל כהן. "אבל זה חיים של מלחמה בלתי נגמרת במחלה ומה שהיא גורמת, עוד יותר לילד קטן ומתוק, כשמסביב הם אמורים לנסות להמשיך בכל מה שחיי שגרה תובעים מאיתם. וכאן, הגיע הזמן שלנו לעשות משהו"

התוכניות רבות, פרויקט הקמת המחלקה בפועל באופן מקצועי הוא דבר שידרוש זמן לא מועט, אך עד אז, כבר יצאה לדרך הפעילות הראשונה של הידברות למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

הנופש היהודי החווייתי של 'הידברות' שיתקיים ביום העצמאות הקרוב יוענק במתנה למשפחות הילדים, שיוכלו לנוח, לאגור כוחות להמשך המלחמה הכבדה והקשה שנחתה עליהם ועל ילדיהם.

אין יותר מתאים מלהקדיש את הימים הללו, לנתינה ואהבה, לעטוף בחום את המשפחות שיזכו  לימים של הנאה מושלמת, אירוח מלא ומפנק, התחזקות רוחנית ומנוחה.

רגעים קטנים של שלווה בתוך ההתמודדות העצומה המונחת על כתפיהם.

בשל המשאבים המוגבלים, הוקמה ועדה שתבחן את המקרים ותבחר את אלו שפרטיהם עומדים בעדיפות ראשונה לקבלת הנופש שכאמור, הוא רק צעד אחד לקראת פרויקטים רבים בנושא.

כל מה שנותר לנו, זה להתפלל מעומק הלב, שאיש לא יצטרך והבורא ישלח רפואה שלימה לכל חולי עמו ישראל.

להרשמה הקליקו כאן.

תגיות:סרטןמחלהפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה