חדשות בארץ

ליברמן אסר השתתפות פלסטינים ביום הזיכרון; רוסיה זועמת על ישראל

שר הביטחון הבהיר כי "לא אתן יד לחילול הטקס, זה יפגע במשפחות השכולות" אחרי ש-110 פלסטינים הוזמנו אליו, שגרירות רוסיה מתחה ביקורת על הגינוי הישראלי כלפי האירועים הקשים בסוריה, והגשם מתחלף עם השרב. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

ליברמן אסר השתתפות פלסטינים בטקס יום הזיכרון: שר הביטחון אביגדור ליברמן החליט לאסור את כניסתם של 110 פלסטינים שהוזמנו להשתתף בטקס משותף, ישראלי-פלסטיני, בערב יום הזיכרון ונפגעי פעולות האיבה. הטקס היה אמור להתקיים בתל אביב ביום שלישי הבא. ליברמן: "לא אתן יד לחילול יום הזיכרון. זהו לא טקס זיכרון אלא מפגן של טעם רע וחוסר רגישות, שפוגע במשפחות השכולות היקרות לנו מכל".

היועמ"ש מבקר את אולמרט: היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, התייחס לביקורת שהפנה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט למערכת אכיפת החוק. לדבריו, ההשתלחויות של אולמרט כלפי בכירי המערכת, "ראויים לגינוי בכל פה". הוא הוסיף כי הוא מצר על כך ששמע אותם ממי ש"הורשע בעבירות שחיתות וזה עתה סיים לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו".

נדחה הערעור של מקסימוב: בית המשפט המחוזי מרכז דחה את ערעורו של עופר מקסימוב על החלטת ועדת השחרורים. המשמעות: מי שהורשע ב-2006 בפרשת הבנק למסחר, לא יזכה לשחרור מוקדם. מקסימוב הורשע במעילת ענק בבנק כשהביא את אחותו אתי אלון להעלים כרבע מיליארד שקל כדי לכסות חובות.

חוץ

רוסיה לא אהבה את הגינוי הישראלי: שגרירות רוסיה הביעה אמש (שלישי) דאגה מ"המסקנות החפוזות של ישראל", כהגדרתה, בנוגע למתקפה הכימית בסוריה. כזכור, משרד החוץ שחרר הודעת גינוי באתר למתקפה של משטר אסד בנשק כימי. במוסקבה טענו כי המסקנות הן "קצרות רואי ותורמות לעימות המלוכלך נגד רוסיה וסוריה, שאותו מקדמות כמה ממשלות המערב ומקרבות את העולם והאזור אל עבר סף מסוכן".

שני חרדים שוחררו מהכלא הפולני לליל הסדר: בהחלטה נדירה שניתנה בערב חג הפסח החליט התובע הראשי כי שני חרדים מישראל, העצורים בוורשה שבפולין, יקבלו הסכמה להשתתף בליל סדר ציבורי מחוץ לכתלי הכלא. התובע הסכים כי ההגעה לסדר תהיה טרם כניסת השבת. רבנים חרדים מישראל התירו לשניים לחזור בתנאים מסוימים לכלא לאחר עריכת הסדר כהלכתו. ההערכה היא כי מדובר במקרה הראשון אי פעם בו אסירים יוצאים מכותלי הכלא מהסיבה הזו.

ראש עיריית טהרן צפה בילדות רוקדות והתפטר: הטלוויזיה הממלכתית באיראן דיווחה אתמול (שלישי) כי ראש עירייה טהרן, מוחמד עלי נג'פי, התפטר מתפקידו לאחר שספג ביקורת משמרנים במדינה כי השתתף במופע בית ספר שכלל ריקוד של ילדות. בהצבעה שנערכה,15  מתוך 21 חברי מועצה תמכו בהתפטרותו.

 

מזג האוויר

היום:  תחול התחממות. בבוקר עשוי עדיין לרדת גשם קל בצפון ובמרכז.

חמישי: התחממות נוספת. מזג האוויר חוזר להיות רגיל לעונה.

שישי: התחממות ניכרת במזג האוויר. היתכנות לשרב.

שבת: עוד עליה בטמפרטורות. מזג האוויר צפוי להיות שרבי.

תגיות:כותרות ב-60 שניותיום הזיכרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה