מעניין

בת ה-11 הושיטה למורה פתק קטן, וחייה ניצלו בזכות זה

לאחרונה עלה לכותרות בארה"ב סיפור על אם ובתה בת ה-11 – שהיו חשופות להתעללות נוראית מצד בן הזוג של האישה. השתיים, תושבות לואיזיאנה, הוחזקו בשבי במשך שנים ספורות, ומרוב פחד – האם לא העזה להתלונן לרשויות או ליצור קשר עם המשטרה. כשסוף סוף מצאה דרך לעשות זאת - היא הצילה את חייה ואת חיי בתה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאחרונה עלה לכותרות בארה"ב סיפור על אם ובתה בת ה-11 – שהיו חשופות להתעללות נוראית מצד בן הזוג של האישה. השתיים, תושבות לואיזיאנה, הוחזקו בשבי במשך שנים ספורות, ומרוב פחד – האם לא העזה להתלונן לרשויות או ליצור קשר עם המשטרה.

על פי הדיווחים ברשת  CNN הנס התרחש ביום בהיר אחד, כאשר האם שכנעה את בן זוגה לתת לבתם ללכת לבית הספר כרגיל, כדי לא להעלות את חשד הרשויות לגבי היעדרותה. "המזל שלהן הייתה שהאמא סוף סוף התגברה על פחדיה, וכתבה על פתק קטן את המילים 'עזרי לי'", מסביר השריף ג'רי טרוויס.

האם החליטה לשים קץ לסאגה המטורפת, וביקשה מבתה להעביר את הפתק הקטן למורת, וכשזו קראה את המילים וראתה את המבט המפוחד שבעיני הילדה – היא התקשרה מיד למשטרה.

בשלב זה מתדפקים קציני משטרה בקרון שבו הוחזקה האם בשבי, אך איש לא פותח להם את הדלת והם מסתלקים מהמקום. זמן קצר לאחר מכן הגיעו השוטרים בשנית עם צו חיפוש בנכס, והפעם לא נזקקו לאישור מיוחד.

הם נכנסו לבית, אזקו את דונלד ריי גיא שהיה כבר מוכר במשטרה, והרחיקו את האם ובתה למקום מבטחים. "התושייה של האם וההחלטה שלה לנקוט בצעד מעשי, הן אלו שהביאו להצלתן רגע לפני שהיה זה מאוחר מדי", סיכם השריף.

תגיות:מוריםהתעללותהצלהילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה