חדשות בארץ

נחשף: רוצח הרב שבח מעורב בעוד שמונה פיגועים

"המחבלים הבחינו ביהודי דתי בשל פאותיו, ואז החליטו לפגוע בו", צוין בכתב האישום שהוגש נגד רוצח הרב שבח, וגם צוין: "היו עוד שמונה פיגועים נוספים בהם הוא נטל חלק"

הרב רזיאל שבח הי"דהרב רזיאל שבח הי"ד
אא

כתב אישום מזעזע הוגש היום (ראשון) נגד המחבל אחמד קונבע שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד. מכתב האישום גם עולה כי לא היה זה הפיגוע הראשון בו הוא היה מעורב, והיו עוד שמונה פיגועים בהם הוא נטל חלק.
בכתב האישום הוזכר כי בפיגוע בו רצח קונבע את הרב שבח, הוא היה יחד עם פעיל חמאס בשם אחמד ג'ראר (שנהרג לאחר מכן על ידי כוחות צה"ל). קונבע וג'ראר ניסו עוד קודם הפיגוע לירות מספר פעמים לעבר כלי רכב של ישראלים. במקרה נוסף דווח כי קונבע ניהל תצפית מודיעינית שלאחיה ירה לעבר אוטובוס שחלק מנוסעיו היו חיילים. 
בכתב האישום אף פורט כי קונבע ניסה לפני חודשים ספורים לבצע פיגוע ירי נגד ישראלי בשם ישי הרמתי בצומת בשומרון. צוין שם כי קונבע הגיע עם נשק מאולתר וניסה לירות, אך נכשל ונמלט מהמקום. במקרה אחר הוא תכנן עם שותפיו לבצע פיגוע מקטנוע על כביש 60 הסמוך לקדומים, אך במהלך הנסיעה התקלקל הקטנוע וגם פיגוע זה לא יצא לפועל.
בכתב האישום גם הוזכרו רגעי הפיגוע הקשים בו נרצח הרב שבח: "המחבלים הבחינו ביהודי דתי בשל פאותיו, ואז החל הנאשם לעקוף את רכבו של שבח ותוך כדי עקיפה הוציא את הנשק והחל לירות לעברו. כשראה שרכבו של שבח מתחיל להאט, הוא עקף שוב את רכבו והמחבל ביצע ירי במרחק של שני מטרים. לאחר מכן החליף ג'ראר מחסנית, העמיד את רכבו מול הרכב של שבח וביצע ירי נוסף. לאחר כל זאת נמלטו המחבלים ובינתיים שוב פתח אחמד ג'ראר את החלון האחורי וביצע ירי נוסף לעבר שבח. כתוצאה מכך נפצע באורח אנוש וכעבור זמן קצר נפטר מפצעיו".

תגיות:הרב רזיאל שבחהמחבל אחמד קונבע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה