חדשות בעולם

טרגדיה בניו יורק: חתן וכלה נהרגו בתאונת דרכים קטלנית

אבי החתן ז"ל: "הקב"ה אני מחזיר לך בחזרה את ה'מצה', אבל יש לי זכות לדרוש מתנה לאפיקומן. בשביל האפיקומן שלי אני רוצה 10,000 שידוכים בכלל ישראל, 10,000 רפואות שלימות בכלל ישראל וסיעתא דשמייא ל-10,000 נוספים הזקוקים לישועות"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ישראל לוין ואלישבע קפלן ז"ל היו אמורים להינשא בקרוב, אך תאונת דרכים קטלנית גדעה את חייהם בטרם עת. אביו של לוין, שספד לו בערב החג, אמר: "שלחנו אותו לישיבה הכי טובה, ועכשיו הקב"ה רוצה את ה'מצה' שלו בחזרה".

התאונה המחרידה אירעה בחול המועד, כאשר החתן והכלה שהיו בדרכם לביתם נהרגו על ידי רכב שהתנגש בהם בעוצמה. עדי ראייה מספרים כי מדובר בשני נהגים שככל הנראה ערכו תחרות על הכביש עם רכב נוסף, והיו תחת השפעת סמים ואלכוהול. 

הלווייתם של החתן והכלה התקיימה בערב 'שביעי של פסח' - אלא שהכלה נטמנה בארה"ב, ואילו גופת החתן הובאה לקבורה בארץ והוא ייטמן הערב (א') בבית העלמין בבית שמש. "בפסח, הילדים לוקחים את האפיקומן ומתכננים לילה של לגבי האפיקומן, ובסוף האבא מבקש את האפיקומן ומוודא עם הילד אם האפיקומן היה מחוץ לחמץ ואז מבקש אותו בחזרה", אמר אביו של החתן בקול בוכים, לאתר Yeshiva World News. "אבל הילד לא יחזיר את האפיקומן אם הוא לא יקבל הבטחה לפרס. ילד זה כמו המצה, אין בו חמץ - יצר הרע. כל חייו, ישראל ניסה להישאר בצורה הזאת. שלחנו אותו לישיבה הכי טובה, ועכשיו השם רוצה את 'המצה' שלו בחזרה".

החתן והכלה ז"ל אמורים היו להגיע לבית אמה של הכלה בלונג איילנד, אך כשהזמן עבר והם לא הגיעו, התקשרו הורי הכלה לארגון 'חברים' שפצח בסריקות על כביש מונסי-לונג איילנד, על פי המידע שקיבל. רק כשהתקשרו המתנדבים למשטרה המקומית, התברר גודל הטרגדיה כאשר נאמר להם שרכבם של בני הזוג היה מעורב בתאונה וכי הם כבר לא בין החיים. 

רגע מרגש במיוחד נרשם במהלך ההלוויה, כאשר אביו של החתן זעק מרה מעל גופת בנו ואמר: "הקב"ה אני מחזיר לך בחזרה את ה'מצה', אבל יש לי זכות לדרוש מתנה לאפיקומן. בשביל האפיקומן שלי אני רוצה 10,000 שידוכים בכלל ישראל, 10,000 רפואות שלימות בכלל ישראל וסיעתא דשמייא ל-10,000 נוספים הזקוקים לישועות".

נהג הרכב הפוגע נעצר ונלקח לחקירה.

תגיות:תאונהחתןכלהניו יורק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה