חדשות בארץ

הטרגדיה בנתיבות: גלעד ז"ל בן הארבע ניקה את האוטו לפסח, וננעל בתוכו

הטרגדיה בנתיבות: מחקירה ראשונית עולה כי גלעד בונה בן הארבע ז"ל, ננעל במכונית המשפחה לאחר שניקה אותה ביחד עם אחיו לכבוד פסח. ככל הנראה, הוא נרדם בתוך המכונית, ושהה בה כשלוש שעות - אך לדאבון הלב ננעל בתוכה מבלי יכולת לצאת

אא
הטרגדיה בנתיבות: מחקירה ראשונית עולה כי גלעד בונה בן הארבע ז"ל, ננעל במכונית המשפחה לאחר שניקה אותה ביחד עם אחיו לכבוד פסח. ככל הנראה, הוא נרדם בתוך המכונית, ושהה בה כשלוש שעות - אך לדאבון הלב ננעל בתוכה מבלי יכולת לצאת. כשנמצא ופונה לבית החולים במצב אנוש, היה זה כבר מאוחר מדי ולרופאים לא נותרה ברירה אלא לקבוע את מותו במקום, זמן קצר לאחר שהובא. 
 
בשיחה עם אתר 'וואלה', השכן רם חדד סיפר כי מדובר במשפחה למופת. "הם אנשים חינוך, משפחה מרובת ילדים ושקטה. אנחנו מתפללים באותו בית כנסת, ויש להם המון כבוד, פשטות ואהבת הארץ. הם אנשים צנועים, לא שומעים אותם. הילדים מחונכים לתפארת", אמר והוסיף: "זה אסון כבד".
 
לדברי שכנה נוספת, בת אל סמימי שמה, גלעד ניקה את הרכב ביחד עם אחיו, אך כשאחיו החליט לחזור הביתה - גלעד נשאר באוטו כי "הוא אוהב לשחק שם". אלא שלמרבה הצער, הוא נעל את עצמו במכונית "או שלא ידע לצאת. אחותו מצאה אותו לאחר מכן. האם היא מחנכת באולפנה ורכזת תרבות תורנית בעיר, והאב גם הוא מורה. זו משפחה טובה, לא להאמין שזה קרה להם", אמרה. 
 
 גלעד ז"ל נטמן אתמול בשעה 23:00 בלילה, בבית העלמין של נתיבות. יהי זכרו ברוך.
 
תגיות:נתיבותטרגדיהילדיםשכחת ילדים ברכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה