חדשות בארץ

שרה נתניהו התלוננה במשטרה; נשיא צרפת נכח בהלוויית מיריי קנול

רעיית ראש הממשלה התלוננה בטענה להדלפות מחקירות, עוד חשוד חצה את גדר המערכת ונלכד, וגשם ברוב אזורי הארץ צפוי בשעות הערב. כל מה שצריך לדעת

  • י"ג ניסן התשע"ח
אא

חדשות

שרה נתניהו הגישה תלונה במשטרה: רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגישה באמצעות עורך דינה יוסי כהן תלונה למחלקה לחקירת שוטרים בטענה ל"הדלפות מגמתיות וחוזרות לכלי התקשורת". נתניהו טענה כי מודלפים פרטים הידועים רק לחוקרים לכלי התקשורת.

עוד חשוד חצה את גדר המערכת ונלכד: כוח צה"ל עצר חשוד אשר חצה את גדר המערכת מצפון רצועת עזה לשטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי החשוד נעצר סמוך לנקודת החצייה, על הגדר. הוא הועבר לחקירה של השב"כ. על החשוד לא נתפס נשק. עדיין לא ברור המניע למעשה. שר הביטחון, אביגדור ליברמן: "אבו מאזן תומך הטרור הוריד את המסכה והסיר את הכפפות. נפעל להחלטה מהירה על קיזוז כספי המשכורות שאבו-מאזן מעביר למחבלים ונפסיק את האבסורד הזה".

הפעוט בן השלוש נשכח ברכב ונפטר: גל-עד בונה, פעוט בן שלוש, נפטר אמש (רביעי) לאחר שננעל ברכב בנתיבות. מחקירת האירוע עולה כי הפעוט ניקה עם אחיו את הרכב לקראת החג, נרדם בתוך המכונית ושהה שם שלוש שעות לפני שנמצא ופונה לבית החולים במצב אנוש. בבית החולים נקבע מאוחר יותר מותו. כאלף מתושבי העיר נתיבות הגיעו להלווייתו. אביו יצחק ספד: "גרמת לנו רק אושר ושמחה. נמשיך לשמוח כמה שאנחנו יכולים בעקבות השמחה שהנחלת לנו". הבן נקרא על שמו של גיל-עד שער, אחד משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו לפני כארבע שנים בגוש עציון.

חוץ

נשיא צרפת נכח בהלוויית מיירי קנול שנרצחה: אלפים השתתפו בהלוויית היהודיה ניצולת השואה שנרצחה על ידי שכנה המוסלמי. הלוויה השתתף גם נשיא צרפת, עמנואל מקרון, שאמר: "בת 85, נהרגה כי היא יהודייה. התוקף רצח אישה חפה מפשע כי היא יהודיה, והוא חילל את הערכים הקדושים שלנו ואת ההיסטוריה שלנו". מקרון חבש כיפה באירוע וחיבק את קרובי המשפחה שלה.

חרדי נפצע אנושות בתאונה מחרידה בלונדון: בשכונה החרדית גולדרס גרין שבלונדון אירעה אמש (רביעי) תאונה קשה. רכב יגואר סטה מנתיב הנסיעה ונכנס בעוצמה אל תוך בית מרקחת מוכר ומלא בקונים. כתוצאה מכך נפצעו מספר אנשים, חלקם באורח קשה. הרכב פגע תחילה באדם מבוגר, חרדי, שנמחץ מתחת לרכב הפצוע חולץ והובהל במצב אנוש אל בית החולים. נסיבות האירוע עדיין נחקרות.

עזה השלישית בצפיפותה בעולם: מפקד האוכלוסין הפלסטיני מדווח כי מספר התושבים הפלסטינים עומד כיום 4.7 מיליון , מתוכם שני מיליון פליטים. רצועת עזה במקום השלישי בעולם בצפיפות אוכלוסין.

 

מזג האוויר

היום: ירידה ניכרת נוספת בטמפרטורות. הגשם יתחזק בשעות הערב.

שישי: גשם מקומי בצפון ובמרכז. צפויה ירידה קלה נוספת בטמפרטורות. בלילה יהיה קר מהרגיל.

שבת: מעונן חלקית. הטמפרטורות יעלו מעט ויהיו רגילות לעונה.

ראשון: מעונן חלקית. שוב תחול התחממות.

תגיות:שרה נתניהונשיא צרפת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה