מעניין

השוטר עצר אם על מהירות גבוהה, אך כשקראה את הדו"ח - עיניה נמלאו דמעות

שאיילה המאון נסעה בכביש המהיר והתבקשה לפתע על ידי ניידת המשטרה לעצור בצד - היא ידעה שהיום הלחוץ עומד להסתיים בצורה ממש רעה. איך הוא באמת הסתיים? קראו בפנים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא
כשאיילה המאון (באנגלית: Ayla Hemeon) נסעה בכביש המהיר והתבקשה לפתע על ידי ניידת המשטרה לעצור בצד - היא ידעה שהיום הלחוץ עומד להסתיים בצורה ממש רעה. הדבר האחרון שהייתה צריכה עכשיו הוא דו"ח, אך בינה לבין עצמה ידעה שהפעם הגזימה כשנסעה במהירות אסורה. 
 
לפתע, נעמד הקצין לצד מכוניתה והחל לשאול אותה שאלות. "הוא שאל למה אני ממהרת כל כך, וסיפרתי לו את כל האמת. שאני אמא עסוקה במשרה מלאה, ומיהרתי כדי שבתי תוכל להכין את שיעורי הבית שלה בהקדם. מרוב לחץ סיפרתי לו שאני בדרך לבקר גם את הוריי המבוגרים, ולמרות שלא ציפיתי לאהדה רבה, כי הוא הרי ממלא את התפקיד שלו, דיברתי בשטף בלי לחשוב יותר מדי על מה שאני אומרת".
 
 
"זה מגיע לי", אמרה לעצמה כשהשוטר הסגיר הבעה אדישה לשמע ה'תירוצים' שהשמיעה באוזניו, ולאחר מכן ניגש אל הניידת כדי לרשום את הדו"ח. אלא שכשחזר השוטר בפעם השנייה והושיט לה את הדו"ח - עיניה של המאון נמלאו דמעות. "במקום לכתוב את סכום הדו"ח שעליי לשלם, הקצין כתב לי ברכה לבבית, ורק אמר לי להיזהר בדרך. "תודה על כל מה שאת עושה. תודה על ההשקעה שלך בבת שלך, והמחשבה על הורייך המבוגרים. שיהיה לך יום טוב", חתם. 
 
"הוא עשה לי את היום", סיכמה איילה בעמוד הפייסבוק שלה, לצד ה'דו"ח' שקיבלה. 
תגיות:מהירותשוטריםחסדדוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה