חדשות בארץ

ראש הממשלה נתניהו פונה לבית החולים

ראש הממשלה בנימין נתניהו עובר בשעות אלו בדיקות בבית החולים, בשל חום גבוה ודלקת גרון. רופאיו מדגישים: "לא נשקפת סכנה לחייו, נראה כי מצבו  משתפר"

אא

אחרי שבשבועיים האחרונים דווח לסירוגין על כך שראש הממשלה לא חש בטוב, הוא פונה היום (שלישי) בשעות הערב לבית החולים בשל תסמיני שיעול וחום גבוה. לדברי הרופאים מדובר ככל הנראה בדלקת בדרכי הנשימה.

בשעות אלו עובר נתניהו בדיקות שונות, ביניהן בדיקת רנטגן שתוצאותיה תקינות, והרופאים מדגישים כי אין סכנה הנשקפת לחייו. נכון לשעה זו מצבו משתפר, אך טרם התקבלה החלטה סופית לגבי שחרורו.

הבדיקות שעבר נתניהו הערב נעשו על פי הנחיותיו של ד"ר צבי הרמן ברקוביץ, רופאו הפרטי. ד"ר הרמן ברקוביץ ציין כי נראה שנתניהו לא נח מספיק לאחר מחלתו הקודמת, ובשל כך הוחמר מצבו.

המחלה הקודמת עליה מדובר הייתה לפני כשבועיים כאשר נתניהו לא חש בטוב והונחה להישאר בביתו ולקבל טיפול תרופתי. בשבוע שלאחר מכן בוטלה חקירתו במסגרת תיק 4000, כשהסיבה לכך היא שוב חום ודלקת גרון.

יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, ציין: "עודכנתי במצב ראש הממשלה ולשמחתי שמעתי שהבדיקות תקינות. אני מקווה שהוא יתאושש בשעות הקרובות וישוב לתפקוד מלא. אני מאחל לראש הממשלה רפואה שלמה והחלמה מהירה". ואף סיים באיחול לבבי: "העיקר הבריאות".

תגיות:נתניהומחלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה