מעניין

מאמינים בניסים? קנתה דג באקווריום - ולא האמינה למה שקרה לו אחרי חודש

"מאמינים בניסים? אם לא, כדאי לכם – כי הם מתרחשים בכל רגע ורגע, ואני עדה לזה", במילים אלו פותחת ויקטוריה שילדס מארה"ב את הפוסט שלה, שהפך עד מהרה לוויראלי

אא

"מאמינים בניסים? אם לא, כדאי לכם – כי הם מתרחשים בכל רגע ורגע, ואני עדה לזה", במילים אלו פותחת ויקטוריה שילדס מארה"ב את הפוסט שלה, שהפך עד מהרה לוויראלי.

שילדס רכשה לאחרונה ברשת WALMART דג קטן שסבל קשות ועמד לאבד את זנבו וסנפיריו – ככל הנראה בשל התעללות ממנה סבל. "הרגשתי עצובה מאוד כשראיתי אותו ככה בירכתי החנות. ידעתי שאני חייבת לקנות אותו כדי לנסות להקל עליו. המצב שלו לא יכול היה להיות גרוע יותר".

שילדס הביאה אותו לביתה, אך שמחתה הייתה מהולה בעצם וחשש גדולים. "הייתי בטוחה שהוא הולך למות כבר באותו לילה", היא משחזרת. "הוא נראה כל כך אומלל ועצוב".

ומשום כך, שילדס ריחמה עליו והייתה נחושה בדעתה לעזור לו ככל שניתן. "כבר באותו לילה נכנסתי לגוגל וקראתי את כל מה שמצאתי על ריפוי דגים שעברו התעללות. התחלתי לחקור כל מה שיכולתי כדי לעזור לו להתאושש, והתייעצתי עם טובי הווטרינרים על הטיפולים הרפואיים הבסיסיים שניתן לתת לו".

וראה זה פלא: הודות לטיפולה המסור, הדג האומלל התחיל להראות סימני חיות ו'לפרוח' בבית החדש שלו. "תוך שבוע שכלל מזון בריאות, תרופות, החלפת מים חמים ונקיים מדי יום והרבה דיבור עמו – מצבו החל להשתפר".

ומה קרה אחרי חודש? התמונות של הדג לפני ואחרי מדברות בעד עצמן: זנבו החל לצמוח מחדש, והסנפירים חזרו לתפקד במלוא העוצמה.

כעת מבקשת שילדס להעלות את המודעות להתעללות בבעלי חיים, ובפרט דגי אקווריום. "גם אם אנחנו לא שומעים על זה הרבה ולא מודעים לתופעה, היא קיימת וחשוב להילחם בה", היא אומרת. "דגי נוי עוברים לא מעט התעללות כמו הזרקת צבעים זרחניים לגופם כדי להראות כמה הם צבעוניים ויפים. גידול דגי נוי הוא אחד התחומים הכי פרוצים שיש, וכל חובב דגים יכול לגדל דגים מבלי להיות מסוגל לספק להם את תנאי המחייה המינמליים – שלא לדבר על התעללות של ממש כמו במקרה הזה".

תגיות:דגאקווריוםבעלי חייםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה