חדשות בעולם

השדרנית הבריטית ננזפה. הסיבה: "את פרו-ישראלית"

העיתונאית המוכרת בבריטניה, קייטי הופקינס, אמרה בתכניתה כי מעריכה את ההתמודדות של ישראל עם הטרור. היא לא ציפתה לאזהרה מהרגולטור ובתגובה סחפה אחריה תומכים רבים למסע תמיכה שתקיים בקרוב בישראל

  • ד' ניסן התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השמעת דעה פוליטית בתשדירי הרדיו ובעיתונות בכלל היא דבר שכיח, אבל לא כאשר בעלי השליטה מבצעים צנזורה בגלל דעה פרו-ישראלית. כך קרה למנחת הרדיו הבריטית קייטי הופקינס, בעלת הערוץ הפופולרי Therebel. הופקינס העידה לאחרונה כי קיבלה באחרונה אזהרה מהרגולטור הממונה על המדיה הבריטית לפיה היא משמיעה יותר מדי אמירות "פרו-ישראליות". לדבריה, היא קיבל אזהרה לאחר שהסבירה בתכניתה האחרונה מדוע היא אוהבת את ההתמודדות של ישראל עם הטרור תוך ביקורת על הממסד האקדמי בארצה שבוחר להחרים את המדינה. "קיבלתי אזהרה רשמית של הרגולטור הממשלתי הבריטי, על שאני פרו-ישראלית מדי", כתבה הופקינס לאחר המשדר. "הם אמרו שבדיווחים שלי על ישראל 'חסר איזון'. איזו חוצפה!".

"אומר לכם מה אענה לו", המשיכה השדרית הבריטית. "כדי להשלים את הפרק הזה בחיי, אני מתכוונת לנסוע לישראל לעשרה ימים עם כל צוות התוכנית. אסע ב-25 ליוני. אני מזמינה את כל מאזיני להצטרף לנסיעה, שם נגלה את העובדות האמיתיות. אני קוראת למאזיני להצטרף אלי למסע של פעם בחיים לישראל". 

הופקינס, שכתבה בעבר ל"סאן" ול"דיילי מייל" התפרסמה לפני מספר כשהשתתפה בתכנית ריאליטי שנחשבת לפופולרית מאוד בבריטניה. בעבר היא השמיעה דעות אנטי-פלסטיניות כשאמרה כי האסלאם משתלט על אנגליה ועל אירופה בכלל. הציוץ האחרון שלה עורר סערה ברשת ורבים מחבריה הצהירו כי יצטרפו למסע. "אסייר בתל אביב, בירושלים ובמקומות נוספים שנמצאים במוקד החדשות", הבטיחה.

תגיות:בריטניהשדרניתפרו-ישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה