חדשות בארץ

בשבוע הבא: הוזלה משמעותית בתעריפי הנסיעות הבינעירוניות

היום (ב') הודיע משרד התחבורה על השלמת הרפורמה במחירי הנסיעה באוטובוסים. החל מתאריך 28 במרץ 2018 ייהנו הנוסעים בקווי התחבורה הציבורית הבינעירוניים מהוזלות משמעותיות של עשרות אחוזים במחירי הנסיעה ברכבות ובאוטובוסים

  • ג' ניסן התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

היום (ב') הודיע משרד התחבורה על השלמת הרפורמה במחירי הנסיעה באוטובוסים. כזכור, לפני כשנתיים וחצי יצאה לדרך הרפורמה, עם הסכמות שחלו בין משרדי האוצר והתחבורה לביטול מאות התימחורים כפי שהיו נהוגים במדינה לשיטת תימחור אחידה בנסיעה במטרופולינים או באזורי היישובים הסמוכים להם.

כעת מתרחבת מהפכת התעריפים בקווי התחבורה הציבורית גם לקווים הבינעירוניים. החל מתאריך 28 במרץ 2018 יהנו הנוסעים בקווי התחבורה הציבורית הבינעירוניים מהוזלות משמעותיות של עשרות אחוזים במחירי הנסיעה ברכבות ובאוטובוסים, זאת לאחר שחתמו שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, ומשרד האוצר על צו המורה על הוזלת מחירי התחבורה הציבורית הבינעירונית.

לדברי השר כץ, הרחבת הרפורמה לנסיעות הבינעירוניות תוביל לצמצום הפערים החברתיים, ואף תוזיל משמעותית את יוקר המחייה לאלו המשתמשים בתחבורה הציבורית בארץ. בנוסף, היא עתידה להגביר את השימוש של האזרחים בתחבורה הציבורית.

"הרחבת הרפורמה תאפשר לנוסע לבחור בין אמצעי התחבורה הציבורית השונים, אוטובוס, רכבת, ובעתיד הקרוב גם במוניות השירות, ובכך למעשה תגדיל באופן משמעותי את היצע הנסיעות והתדירות לנוסעים", אמר.

ההוזלות החדשות בתחבורה הציבורית הבינעירונית יופעלו באמצעות מנוי חופשי חודשי או חופשי יומי, ויבוצעו על נסיעות בכל הארץ, למעט אילת והערבה ואילת.

עוד במסגרת הרפורמה יופעל לראשונה מנוי חופשי יומי בכל רחבי הארץ, החל מקרית שמונה ועד מצפה רמון, למעט אילת והערבה, בכל המטרופולינים. המנוי מאפשר נסיעות ללא כל הגבלה לאורך כל שעות היממה, ובכל אמצעי התחבורה הציבורית (רכבת ישראל, רכבת קלה ומטרונית ואוטובוסים), בתעריף 60 שקלים בלבד.

תגיות:אוטובוסרפורמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה