חדשות בארץ

"תפנו לגן עדן לקבלת תשלום": הנפטרת נדרשה לשלם קנס ע"ס 1000 ש"ח

איך קורה שקנס על סך 1000 שקל מגיע, לאישה בת 93 שנפטרה לפני שלושה חודשים? גם שלומית כהן-ספיר נכדתה, מבקשת לדעת

צילום: shutterstockצילום: shutterstock
אא

כשטוני כהן בת ה-93, תושבת העיר כפר סבא - נפטרה לפני כשלושה חודשים, ראש העירייה יהודה בן חמו שלח מכתב תנחומים מרגש למשפחה.

אלא שהשבוע, נדהמה נכדתה של טוני לגלות מכתב רשום מהעירייה, ובו דרישה לתשלום קנס על סך 1000 שקלים – בגין האשמה על חוסר פינוי אשפה ממקום ציבורי. "לפני שבועיים אמא שלי הולכת לבית סבתי במרכז העיר כדי לקחת דואר, ולפתע היא רואה דואר רשום מעיריית כפר סבא", משחזרת הנכדה, שלומית כהן ספיר, ל'מיינט כפר סבא'. "כשהלכה לדואר גילתה הודעה על קנס של קרוב לאלף שקל, על חוסר פינוי אשפה.  

"אמא שלי קראה לי ואני מיד התקשרתי לאגף הגבייה, כי חשבתי שהם בטעות שלחו את זה. אבל אז ענתה לי פקידה חוצפנית: 'אותי זה לא מעניין שסבתא נפטרה. היא פיזרה זבל והיא צריכה לשלם. ואם היא לא תשלם, אז זה יהיה כפל קנס'.

כשהבינה כהן-ספיר שאין עם מי לדבר, השיבה לפקידה ברוגע ש"אין לי בעיה. אם את מכירה את הכתובת לשמיים, את יכולה לשלוח את בקשת הקנס או הכפל קנס שלה לגן עדן, ואולי תקבלי משם משהו'. אני רואה בזה איוולת והבל, חוסר רגישות משווע. לעירייה אין עם מה להתעסק, רק עם אישה קשישה שהלכה לעולמה ואפילו לא יכולה להגן על עצמה", מסכמת כהן-ספיר.

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה כי הם מתנצלים על הטעות, וכי הקנס יבוטל.

תגיות:נפטריםתשלוםעירייהמחדל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה