מעניין

מטפלת רגשית לחתול? שמעתם נכון: בת 11 מטפלת בחתול ששרט ילדים בבית ספרה

מי נותן טיפול רגשי לחתול, ומדוע? תשאלו את עמית צריקר בת ה-11 מחולון, שלאחרונה עלה שמה לכותרות בדיוק בשל הסיבה הזו. "בטיפול עם ניסים החתול אנחנו עובדים על תחושת הביטחון שלו, כי אם הוא מרגיש בטוח, מקבל את המזון שלו בשעה קבועה, מקבל ליטופים ומספיק מנוחה - הוא חש בנוח ואין לו צורך לתקוף"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מי נותן טיפול רגשי לחתול, ומדוע? תשאלו את עמית צריקר בת ה-11 מחולון, שלאחרונה עלה שמה לכותרות בדיוק בשל הסיבה הזו. צריקר, הלומדת בבית הספר 'יחד' בעיר, החליטה להפוך למטפלת הרגשית של חתול כעסן ותוקפני במיוחד, שהסתובב בחצר בית ספרה ולא הפסיק לשרוט תלמידים.

כעת, אולי תופתעו לדעת אך ישנו תת תחום בתוך העולם הטיפולי, שמסוגל לאבחן בעיות התנהגות לא רק בבני אדם אלא גם בבעלי חיים. לאחר שעברה קורס של 'אבחון חתולים', צריקר ידעה מי הולך להיות המטופל הראשון שלה, ולקחה את החתול, ניסים שמו, כפרויקט אישי לטיפול בבעיות התנהגותיות. "בטיפול עם ניסים החתול אנחנו עובדים על תחושת הביטחון שלו, כי אם הוא מרגיש בטוח, מקבל את המזון שלו בשעה קבועה, מקבל ליטופים ומספיק מנוחה - הוא חש בנוח ואין לו צורך לתקוף", מסבירה צריקר בראיון ל'מיינט חולון'.

במסגרת הטיפול שלה מטפחת צריקר את החתול גם מבחינה פיזית, וראשית דאגה להסיר את כל הפרעושים מגופו. בד בבד, "ביקשתי מהילדים בבית הספר שיניחו לו בשעות המנוחה שלו, כי זה ידוע שחתול שלא מציקים לו הוא נינוח יותר. יש לו מזרן משלו והוא מקבל שפע אהבה".

ומה תעשה כשתהיה גדולה? התשובה ברורה לה כשמש: "החלטתי ללמוד ייעוץ התנהגות חתולים, כי ראיתי שהרבה אנשים לא מבינים את בעלי החיים, כמו שאני מבינה אותם. כמו שלפעמים אנשים אחרים לא מבינים אותי. חשבתי שככה אני אעזור לאנשים להבין את עולם החתולים טוב יותר, ואולי גם להבין ילדים כמוני", היא מסכמת.

תגיות:חתוליםמענייןטיפול רגשי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה