חדשות בארץ

סופרמן הגיע לביקור מיוחד בארץ: "מחובר לעם היהודי". נתניהו: "עכשיו באים?"

השחקן ההוליוודי דין קיין, המגלם את דמותו הפופולארית של סופרמן - הגיע לביקור ראשון בכנסת, ואמר כי הוא "מרגיש קשר עמוק ומרגש למדינת ישראל ולעם היהודי". נתניהו בתגובה (משעשעת משהו): "עכשיו באים?"

השחקן המגלם את ’סופרמן’ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו השחקן המגלם את ’סופרמן’ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו
אא

השחקן ההוליוודי דין קיין, המגלם את דמותו הפופולארית של סופרמן - הגיע לביקור ראשון בכנסת, ואמר כי הוא "מרגיש קשר עמוק ומרגש למדינת ישראל ולעם היהודי".

קיין הגיע ארצה כאורחו של סגן יו"ר הכנסת ח"כ חיליק בר, וסיפר כי הטריגר לביקור הוא "לראות ולהראות את היופי של ישראל. אני מרגיש קשר עמוק ומרגש למדינת ישראל ולעם היהודי, וככל שאני לומד על המדינה היפה הזו יותר, הרגש הזה מתחזק. וככל שנוציא לעולם יותר מהיופי שיש כאן, יהיה קשה לעולם להתכחש לערך וליופי של ישראל. מדינת ישראל חזקה וטובה לכולנו".

סגן יו"ר הכנסת חיליק בר, אמר כי הוא שמח מאוד על "הזכות לארח אותך כאן בביקורך הראשון בכנסת", והדגיש כי קיין הוא אוהד ישראל שתמיד "מעניק חיבוק חם לישראל. הוא לא רק חבר אישי שלי אלא של כל ישראל ושל העם היהודי".

במסגרת ביקורו נפגש קיין גם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו - והשניים לחצו ידיים בהערכה. מיד לאחר הביקור פרסם ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו את התמונה המשותפת שלהם, לצדה כתב: "סופרמן הגיע אליי הערב ללשכה. עכשיו באים?". בסיום הביקור הוענקה לקיין המהדורה העברית של סדרת סופרמן, וכן פסל כסוף של ירושלים כאות הוקרה. "אני נותן לך את זה כדי שירושלים תבוא איתך הביתה, תהיה איתך בכל מקום", אמר ח"כ בר, שהעניק לו את המתנה. "כדי שנתראה בשנה הבאה בירושלים הבנויה, וכדי שזה לא יהיה ביקורך האחרון כאן", סיכם. 

צפו בתיעוד המרגש של פגישתם:

 

תגיות:חיבורשחקניםהוליוודיהדותסופרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה