חדשות בארץ

נתניהו יוזמן לעוד חקירה: "הפתעה, עוד הדלפה מחקירה"

ראש הממשלה הגיב בציניות לדיווחים על ההחלטה לזמנו לחקירה נוספת, בו יציגו החוקרים חלק מהעדות של עד המדינה חפץ. גורמים במשטרה מעריכים: "עדיין אין 'ראיית זהב' בתיק בזק"

  • כ"ח אדר התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משטרת ישראל פנתה ליועץ המשפטי לממשלה כדי לאשר לזמן לחקירה נוספת את ראש הממשלה בנימין נתניהו, את רעייתו שרה וייתכן שגם את בנו יאיר בפרשת בזק, כך דווח אתמול במהדורה המרכזית. ראש הממשלה מיהר להגיב בציניות ואמר: "איזו הפתעה!". עוד נמסר מטעם נתניהו: "פחות מיממה אחרי שראש הממשלה נתניהו פתר בהצלחה את המשבר הקואליציוני, מתפרסמת בתקשורת עוד הדלפה מהחקירות, כדי לוודא שהנושא לא ירד מהכותרות אפילו יממה אחת". על פי הדיווח, באגף החקירות והמודיעין מבקשים לקיים את החקירה עוד לפני פסח, אבל המועד תלוי אך ורק בראש הממשלה. עוד דווח, כי בחקירה הבאה יציגו החוקרים לנתניהו ורעייתו חלק מהעדות של עד המדינה ניר חפץ.

חפץ יצא אתמול ממעצר בית, אך ממשיך להגיע כל יום למשרדי להב 433 כדי למסור עדות מפורטת לגבי הפרשה. חפץ אמור למסור מידע בתיקים 1000, 1270, 2000 ו-4000, כשבמשטרה בוחנים אפשרות לערוך עימות בינו לבין לבין שרה נתניהו במסגרת חקירות ההמשך. עוד על פי הדיווחים, לראש הממשלה ורעייתו צפויות עוד מספר חקירות. בשלב זה, כך נטען, אין כוונה לגייס את שאול אלוביץ' כעד מדינה נוסף.

גורמים במשטרה מעריכים כי עדיין אין "ראיית זהב" בתיק בזק, אלא רק מידע עשיר שלא מספיק לכדי הגשת כתב אישום. הטענה היא כי קיים חוסר איזון בין מה שראש הממשלה עשה לכאורה עבור אלוביץ' לעומת מה שביקש בתמורה. עוד דווח, כי המשטרה בודקת חשד לפיו ראש הממשלה ורעייתו ניסו לקדם, בעזרת חפץ, הקמת ערוץ טלוויזיה מסחרי באמצעות המיליארדרים ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן. על פי החשד, נתניהו ורעייתו פנו לבעלי רשת הטלוויזיה האמריקנית רופרט מרדוק ולחבריהם פאקר ומילצ'ן בבקשה שישקיעו בהקמת הערוץ החדש.

תגיות:נתניהוחקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה