חדשות בארץ

אין התקדמות בנוגע לחוק הגיוס; מתיחות בין "המחנה הציוני" ל"יש עתיד"

ראש הממשלה נפגש עם נציגי המפלגות החרדיות בניסיון לשים סוף למשבר אך טרם הושגו הבנות, ח"כ עופר שלח לא התחייב שמפלגתו תפרוש מהקואליציה אם נתניהו יורשע ועורר סערה, והטמפרטורות יעלו בהדרגה עד אמצע השבוע. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

התקדמות בנוגע לחוק הגיוס: בתום פגישה שנערכה הלילה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו וראשי המפלגות החרדיות בניסיון לפתור את משבר "חוק הגיוס", טענו גורמים שנכחו בפגישה כי "אין התקדמות ממשית בין הצדדים". יחד עם זאת, אותם גורמים הוסיפו כי הם מאמינים שיימצא פתרון לעניין. הפגישה נערכה לאחר שנציגי "דגל התורה" קיבלו אישור מבכירי הרבנים הליטאים לנהל משא ומתן. שר הפנים אריה דרעי שנכח בפגישה התייעץ קודם לכן עם נשיא מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן. כעת נראה כי תתקיים פגישה נוספת.  לידיעה המורחבת לחץ כאן

"המחנה הציוני" נגד "יש עתיד": במפלגת המחנה הציוני תקפו בסוף השבוע את חבר הכנסת עופר שלח מ"יש עתיד", זאת לאחר שזה טען כי הוא לא מתחייב שמפלגתו לא תשב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בקואליציה במידה ויורשע. על פי הדיווחים, האמירה של שלח יצרה מתיחות בין המחנות. "אם למישהו נשאר ספק, יאיר לפיד וחבריו לא יהססו לשבת (שוב) עם נתניהו, גם אם יוגשו נגדו כתבי אישום", נמסר מהמחנה הציוני. "מושחתים הם לא שותפים לשום דבר. מי שמתיימר לשאת על נס את המאבק בשחיתות לא יכול להרשות לעצמו סטנדרטים כפולים בנושא. אנחנו מתחייבים להחליף את המושחתים. לא לקבל אותם בזרועות פתוחות".

עימותים בחברון בין צה"ל לפלסטינים: דובר צה"ל מסר כי כוח צה"ל ביצע ירי לעבר פלסטיני שאחז בידיו בבקבוק תבערה. ככל הידוע, הצעיר הפלסטיני בן 24 נהרג מהתקרית במהלך העימותים בחברון. דובר צה"ל הוסיף כי האירוע יתוחקר. שני פלסטינים נוספים נפצעו מהירי, בצה"ל טענו כי אחד מהם נחשב למסית מרכזי בהפרת הסדר.

 

חוץ

מתיחות בין פולין לארה"ב בעקבות "חוק השואה": שר החוץ הפולני טען בסוף השבוע כי שנה מתיחות בין ורשה לוושינגטון בעקבות "חוק השואה". השר טען כי בניגוד לדיווחים שונים ארצות הברית לא הטילה סנקציות על פולין, אך דחקה בה שלא להעביר את החוק שקובע מאסר של עד שלוש שנים על מי שייחס למדינה חלק בפשעים של הנאצים במלחמת העולם השניה.

צבא סוריה מכתר ונהדף: צבא סוריה כיתר אתמול את העיירות חרסתא ודומא בפרברי דמשק ובכך יצר נתק עם הפרבר רוטה שנמצא בשליטת המורדים. הארגון הסורי לזכויות אדם מסר כי הצבא כבש את העיירה מסרבא ובכך יצר אזור חיץ בתוך מובלעת המורדים. דובר ארגון המורדים ג'יש אל-אסלאם אמר כי כוחות הנשיא בשאר אסד נהדפו בידי לוחמיו ולכן הדרכים לחרסתה ודומא לא נחסמו.

עוד זוועה בארצות הברית: גבר חמוש החזיק בשלושה בני ערובה במתקן של לוחמים משוחררים בשבקליפורניה. לאחר שעות של חיפושים, כל הארבעה נמצאו ללא רוח חיים. על פי הדיווחים יריות נשמעו במקום וכי החמוש היה חבר בתכנית ליוצאי צבא הסובלים מפוסט-טראומה. ההערכה היא שכל בנות הערובה עבדו במתקן והוא לקח אותן כבנות ערובה.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

שני: מזג האוויר יהיה נאה. תחול עלייה בטמפרטורות.

שלישי: בהיר עד מעונן חלקית. תירשם עלייה נוספת בטמפרטורות.

רביעי: עליה נוספת בטמפרטורות. יהיה חם מהרגיל לעונה.

תגיות:ראש הממשלהחוק הגיוסכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה