חדשות בעולם

הפרשה שמסעירה את התקשורת: הותר לפרסום כי המרגל הרוסי "הורעל בגז נדיר"

הערב (ד') פרסמה היחידה ללוחמה בטרור של משטרת בריטניה כי מרגל רוסי שהורשע בריגול לטובת בריטניה, הורעל ב'גז נדיר מאוד'. החשד הוא שגורמי ביטחון רוסיים אחראיים למעשה, אולם משרד החוץ הרוסי דוחה מכל וכל את הטענות נגדו, ומסרב לקחת אחריות על המעשה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

דיון חירום יוצא דופן התקיים השבוע בבריטניה, בעקבות הרעלתם המסתורית של סרגיי סקריפל - שהורשע בריגול לטובת בריטניה, ובתו יוליה. השניים נמצאו ביום א' האחרון כשהם מחוסרי הכרה על ספסל מחוץ למרכז קניות בדרום אנגליה, ומאושפזים בטיפול נמרץ במצב קשה. 

הערב (ד') פרסמה היחידה ללוחמה בטרור של משטרת בריטניה כי סקריפל ובתו הורעלו בגז עצבים נדיר וההתייחסות למקרה היא כאל ניסיון רצח מטעם גורמים רוסיים, אלא שמשרד החוץ הרוסי דוחה מכל וכל את ההאשמות נגדו. "מדובר בקמפיין 'אנטי רוסי' שמתנהל בבריטניה, והעומדים בראשו ניצלו את המקרה כדי להסית נגד רוסיה בתקשורת המערבית", כך אמרה דוברת משרד החוץ מריה זחרובה, בטענה כי מי שטוען שרוסיה עומדת מאחורי המעשה - בעצם מנסה לחבל ביחסים הדיפלומטיים בינה לבין בריטניה.

לדברי שרת הפנים של הממלכה אמבר ראד, בשלב זה מתבצע איסוף כל הראיות האפשריות, על פיהן יוחלט בהמשך על נקיטת הצעדים המתאימים.

תגיות:רוסיהגזבריטניהמרגלהרעלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה