חדשות בארץ

אביו של הדורס מעכו: "הוא לא מחבל". איך הגיבו הגולשים?

יממה לאחר פיגוע הדריסה בעכו שבו נפצעו שלושה בני אדם - שוטר מג"ב ושני חיילים, אביו של המחבל הדורס דבק בגרסתו כי בנו אינו מחבל, והוא בסך הכל "לקח את אשתו ההרה לבדיקה". ואיך הגיבו הגולשים?

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)אילוסטרציה (צילום: יח"צ)
אא

יממה לאחר פיגוע הדריסה בעכו שבו נפצעו שלושה בני אדם - שוטר מג"ב ושני חיילים, אביו של המחבל הדורס דבק בגרסתו כי בנו אינו מחבל, והוא בסך הכל "לקח את אשתו ההרה לבדיקה". בתוך דבריו הוסיף האב ואמר: "למה שיעשה דבר כזה?".

תחילה לא היה ברור מהו הרקע לאירוע, ורק לאחר בדיקת המשטרה התברר כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני, וכי מטרתו של הנהג הייתה לדרוס כמה שיותר שוטרים וחיילים במכוון.

אולם מגרסת האב עולה כעת תמונה שונה בתכלית. "למה שבני יעשה דבר כזה?", הוא מזדעק נוכח קביעת המשטרה. "כל מה שקרה זה שהוא לקח את אשתו ההריונית לבדיקה רפואית, ותכנן לחזור הביתה מיד אחר כך".

עוד הוסיף האב כי לא ידע כלל שבנו נורה ונפצע באורח בינוני. "עד עכשיו לא דיברו איתי ולא מסרו לי שום מידע עליו, אם הוא בחיים או מת או פצוע", אמר.

אך במשטרה לא מקבלים את גרסת האב, והאירוע ממשיך להיחקר כפיגוע. "יש ודאות של כמעט 100 אחוז אם לא 100 אחוז שמדובר בפיגוע", כך אמר הבוקר (ב') פקד מרחב אשר תת ניצב בני אבליה. "הנהג תושאל וכעת נחקר הרקע שלו גם על ידי המשטרה וגם על ידי השב"כ".

ואיך הגיבו הגולשים, לפני שנקבע סופית כי מדובר בפיגוע? לפניכם מקצת התגובות שרצות ברשת:

תגיות:דריסהעכופיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה