חדשות בארץ

דרעי וכץ הוקלטו: "לביבי יש מזל"; נתניהו: "האוויר החם ייצא מהבלון"

ראש הממשלה מגיב להאשמות על שוחד, שרי הפנים והתחבורה הוקלטו ללא ידיעתם כשהם משוחחים על הפרשה, ומעצרם של אלוביץ' וחפץ הוארך עד אחרי החקירה נגד רוה"מ. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

נתניהו מגיב להאשמות נגדו: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הלילה כי אין שחר לטענות נגדו בחשד לשוחד מאלוביץ'. "כל החלטותיי התקבלו בצורה עניינית והן מבוססות על גורמי המקצוע, ועדות מקצועיות והייעוץ המשפטי", אמר נתניהו וטען כי משרד המשפטים עצמו קבע כי לא הייתה החלטה שהיטיבה עם בזק. "האמת לא מפריעה למסע ההכפשה נגד ראש הממשלה. מיום ליום מנפחים את המספרים. סופה של האמת לנצח והאוויר החם ייצא גם מהבלון הזה - כי לא היה כלום". בינתיים, בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם של ניר חפץ ושאול אלוביץ', החשודים בפרשת בזק עד יום ראשון. עוד קודם, ראש הממשלה ייחקר באזהרה ביום שישי. גם מעצרו של היועץ האסטרטגי אלי קמיר הוארך ביומיים.

דרעי וכץ מאמינים ש"לביבי יש מזל": שר הפנים אריה דרעי ושר התחבורה ישראל כץ שוחחו אתמול על החקירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אלא שהשניים לא ידעו כי נקלטו בעדשת ערוץ הכנסת והם תועדו ללא ידיעתם. דרעי אמר לכץ: "כמה מזל יש לביבי, תגיד לי? כמה מזל?", וכץ השיב: "כן, זה משהו", "לא יאומן", הם אמרו. "יאללה, אנחנו בעד", סיכם דרעי. "הופעתי במוצאי שבת, גיביתי אותו", המשיך כץ. "גם אני במוצאי שבת גיביתי", השיב שר הפנים, "אבל תראה איזה מזל". השניים כיוונו כמובן לעיתוי בו נחשפה פרשת המסרונים, שגרמה לטענות לפיה "החקירה זוהמה".

חוק יסוד לימוד תורה יעלה להצבעה ברביעי: יהדות התורה וש"ס דרשו להצביע ביום רביעי הקרוב בקריאה טרומית על חוק יסוד לימוד תורה. בסיעות ישראל ביתנו וכולנו בחנו אפשרות לעלות להצבעה את הצעת החוק לפיזור הכנסת, זאת בתגובה להחלטת הסיעות החרדיות. ח"כ יאיר לפיד כינה את החוק "חוק ההשתמטות מצה"ל" ועורר זעם בסיעות החרדיות. דרעי הגיב: "מקווה שמרכיבי הקואליציה יבינו שכמו שהיינו שותפים הכי נאמנים ויציבים בקואליציה כך נמשיך ולא תהיה סיבה שנכנס לעימותים בסיפור הזה".

 

חוץ

רומא מושלגת, התושבים חוגגים: תושבי רומא התעוררו אתמול למחזה די נדיר. שלג ירד בבירת איטליה, מה שהוביל לסגירת בתי ספר ולסגירת חלק משירותי התחבורה הציבורית. מזג האוויר הים תיכוני בעיר לא רגיל לשלג כזה, גם בחודשים הקרים של השנה.  צעירים רבים יצאו בהמוניהם לחגוג ברחובות בעקבות "השמיכה הלבנה" שעטפה את עירם ובנו בובות שלג.

פוטין דאג לחמש שעות של שקט: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הורה על הפוגה הומניטרית בדמשק. שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו. אמר כי ההפוגה במזרח רוטה תתקיים בין השעות תשע בבוקר לשתיים בצהריים לפי השעון המקומי.

טראמפ מוכן לשיחות עם קוריאה הצפונית: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הצהיר כי הוא מעוניין בשיחות עם בירת קוריאה הצפונית פיונגיאנג "רק בתנאים הנכונים". הוא הוסיף כי "סין עשתה יותר בעניין קוריאה הצפונית מאשר עשתה אי פעם בעקבות דרישת ארצות הברית. למרות הסנקציות, סחורות מועברות לקוריאה הצפונית דרך רוסיה".

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקי. עד הצהריים צפוי גשם בצפון ובמרכז. ייתכנו סופות רעמים יחידות. מהצהריים הגשמים ייפסקו בהדרגה.

רביעי: מעונן חלקית, עם עלייה קלה בטמפרטורות.

חמישי: מעונן חלקית, עם עליה קלה נוספת בטמפרטורות.

שישי: מעונן חלקית. תחול ירידה בטמפרטורות.

תגיות:נתניהוחקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה