מעניין

"אתה שמן, אני לא מעלה אותך למונית שלי": כשהשיימינג עובר כל גבול

כשאיתי לוקאץ' הזמין השבוע מונית בעיר מגוריו תל אביב, הוא לא תיאר לעצמו שזו הולכת להיות השפלה כואבת ומבישה. כשהנהג ראה אותו ממתין על המדרכה, הוא הגיב בצורה שאינה משתמעת לשני פנים. "הוא אמר שהוא לא מוכן להעלות אותי למונית כי אני אקרע את הריפוד שלו", משחזר לוקאץ', שהופתע לחלוטין מהתגובה ההזויה

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

שיימינג שעבר כל גבול: כשאיתי לוקאץ' הזמין השבוע מונית בעיר מגוריו תל אביב, הוא לא תיאר לעצמו שזו הולכת להיות השפלה כואבת ומבישה. כשהנהג ראה אותו ממתין על המדרכה, הוא הגיב בצורה שאינה משתמעת לשני פנים. "הוא אמר שהוא לא מוכן להעלות אותי למונית", משחזר לוקאץ', שהופתע לחלוטין מהתגובה ההזויה. 

תחילה חשב שזה בגלל השקית שאחז בידו, אך עדיין לא הצליח להבין מדוע. רק לאחר שיחה קצרה שהתפתחה ביניהם, נאות הנהג להסביר מדוע הוא לא מוכן שלוקאץ' יעלה למוניתו. "אתה שמן מדי, ואתה תהרוס לי את הריפוד", אמר. 

לדברי לוקאץ' הוא היה בהלם, אך לדאבון הלב זו אינה הפעם הראשונה שהוא חווה את החוויה הזו מצד נהגי מוניות. "בממוצע, באחת מעשר נסיעות אני סופג הערות על המראה החיצוני שלי", סיפר לוקאץ' בראיון ל'ישראל היום'.

"על חלקן אני מבליג ועל חלקן אני מתלונן. יש כאלה שמציעים לי לעשות ניתוח להצרת קיבה, יש כאלה שמציעים לי לאכול סלטים ולשתות מים ויש כאלה שמדברים בצורה קשה יותר ושואלים: 'איזו בחורה תרצה אותך ככה'. הם רק לא יודעים שאני מאורס, והנה - יש גם כאלה שירצו אותי ככה", הוא מסכם ומוסיף: "תאר לך שזאת הייתה ילדה בת 14-15 שגם ככה סובלת מדימוי עצמי נמוך?! אתה לא יודע לאן זה היה יכול להגיע, ואיך זה היה יכול להיגמר. עדיף שלא נחשוב על זה, אבל בחברת המוניות חייבים לעשות את הדבר הכי חשוב שיש, וזה פעולת מנע: להגביר את המודעות בקרב הנהגים, ולהסביר להם את כללי ההתנהגות עם נוסעים שאסור להעיר לנוסעים על המראה החיצוני שלהם".

 

תגיות:מוניתנהגשיימינגשמנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה