חדשות בעולם

"זו התערבות אלוקית": עברו לגור בשכונה מיוחדת לגיל הזהב, וגילו את הסוד הגדול של חייהם

עד כמה הקב"ה מדויק? תשמעו סיפור: לאחרונה עברו שני גמלאים בשנות ה-70 לחייהם, לשכונה מיוחדת לגיל הזהב שהוקמה במישיגן ארה"ב, וכמעט מיד גילו שהם אחים. "אני עדיין בהלם. ידיעתי שיש לי אח, אבל לא ידעתי איפה הוא חי ולא הצלחתי למצוא אותו. תמיד רציתי אח גדול, ואני מרגישה שזו ממא התערבות אלוקית"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עד כמה הקב"ה מדויק? תשמעו סיפור: לאחרונה עברו שני גמלאים בשנות ה-70 לחייהם, לשכונה מיוחדת לגיל הזהב שהוקמה במישיגן ארה"ב. פיליפ מוריס הגיע לשכונה מפלורידה, ואילו מרלין מאיירס התגוררה בשכונה מזה שנים ספורות וכששמעה את שמו של הדייר החדש - הסתקרנה לראות מי עתיד לגור ממש על ידה. 

"שמעתי שהבית מאחוריי נמכר, וששם משפחתו של הקונה הוא אוסבורן", שחזרה מאיירס בראיון לחדשות FOX17. "ידעתי שאני מאומצת, וחיפשתי במשך 50 שנה אחר משפחתי הביולוגית - ללא הצלחה. השם של הדייר החדש הצליח לסקרן אותי כי האמא המאמצת שלי כל הזמן אמרה ששם המשפחה האמיתי שלי הוא אוסבורן".

שני האחים האבודיםשני האחים האבודים

הסקרנות שלה הפכה עד מהרה להומור, ופעם אחת אפילו מצאה עצמה אומרת: "אולי הוא אחי האבוד", באמצע משחק גולף עם חברה. "אבל רק התלוצצתי", היא משחזרת כיום. אבל כששאלה את חברתה למשחק שלוש שאלות חשובות והתשובות היו בדיוק מה שציפתה לשמוע - "זה היה הרגע המכונן שבו ידעתי שהוא אחי".

אלא שפיליפ לעומתה היה בהלם כשהסוד התגלה. "מעולם לא סיפרו לי על זה, זה כנראה היה סוד אפל במשפחה שלי", הוא אמר. אז פתחו השניים בחקירה והתברר כי האם הביולוגית מסרה את בתה, השביעית במספר, לאימוץ - היות ועול גידול ששת ילדיה האחרים היה כבד מדי. "אני עדיין בהלם. ידעתי שיש לי אח, אבל לא ידעתי איפה הוא חי ולא הצלחתי למצוא אותו", משחזרת מאיירס ומוסיפה: "תמיד רציתי אח גדול, ואני מרגישה שזו ממש התערבות אלוקית", סיכמה. 

תגיות:סודשכניםאחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה