סלבס בהתחזקות

כשעומרי כספי קידש שם שמיים לעיני מאות גויים: "זו מסורת יהודית בת אלפי שנים"

קידוש השם לעיני אלפי גויים: במסגרת תוכנית אירוח בה השתתף לאחרונה - עומרי כספי, השחקן הישראלי שמשחק בנבחרת ה-NBA האמריקנית, קידש שם שמיים כאשר הסביר לפרטי פרטים את חוקי הכשרות שביהדות, ומשמעות ההפרדה בין בשר לחלב

עומרי כספי עומרי כספי
אא

קידוש השם לעיני אלפי גויים: במסגרת תוכנית אירוח בה השתתף לאחרונה - עומרי כספי, השחקן הישראלי שמשחק בנבחרת ה-NBA האמריקנית, קידש שם שמיים כאשר הסביר לפרטי פרטים את חוקי הכשרות שביהדות, ומשמעות ההפרדה בין בשר לחלב.  

מי שהנחה את התוכנית הוא ג'בייל מק'גי, שחקן ה'גולדן סטייט ווריורס' שכינה את כספי "האח היהודי הכשר שלי", תוך שהשניים דנים על פשר ההיצמדות של כספי ורעייתו, לכללי הכשרות הקפדניים. כשנשאל כספי 'מה זה בעצם מזון כשר', השיב כי מדובר ב"הכשרות היא חלק ממסורת יהודית מעטירה בת אלפי שנים, 3,000 ואפילו יותר, ובעיקרון - אתה לא יכול לערבב בשר עם חלב, וברבים מהמוצרים אנחנו צריכים שתהיה חותמת של כשרות כדוגמת ה-OU".

למשמע המילים הללו, נאות המנחה להסביר לאלפי צופיו ועוקביו: "תנו לי להסביר את ה-OU. בכל פעם שאתם מסתכלים על מוצר כלשהו, אפילו בקבוק קטן, יש עליו סימן של האות U עם עיגול מסביבה. וזה בעצם אומר..."

"זה אומר שזה כשר ואפשר לשתות או לאכול את זה", מחייך כספי ונכנס לעובי הקורה עם הסברים על האות D שאם היא מופיעה בסמוך לכשרות זה אומר שהמאכל חלבי, ועל האותר P שמסמלת פרווה. "אני, אשתי ומשפחתי אוכלים רק אוכל כשר, מזה תקופה ארוכה", הסביר כספי בגאווה. 

תגיות:יוטיובקידוש השםעומרי כספי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה