חדשות בארץ

ילדה תאומים בגיל 60: "אני המאושרת באדם. זה היה סימן מאלוקים"

לפעמים חלומות מתגשמים, וצריך פשוט להאמין ולא לעזוב את האמונה - ואין זה משנה כמה ניסיונות עוברים בדרך: אינג'י דוידוב מבאר שבע - שילדה השבוע תאומים ראשונים בגיל 60 - היא הדוגמה הטובה ביותר לכך. "השאגות שלי הגיעו לשמיים, הייתי המאושרת באדם באותו רגע. אלוקים הביא לי מתנה אדירה, ועל כך אודה לו כל חיי", היא אומרת

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לפעמים חלומות מתגשמים, וצריך פשוט להאמין ולא לעזוב את האמונה - ואין זה משנה כמה ניסיונות עוברים בדרך: אינג'י דוידוב מבאר שבע - שילדה השבוע תאומים ראשונים בגיל 60 - היא הדוגמה הטובה ביותר לכך. "כל חיי רציתי להביא ילדים לעולם, אבל נסיבות חיי גרמו לכך שהחלום התרחק עד גיל 59", סיפרה דוידוב בראיון ל'ישראל היום'. 

אחת הסיבות לכך שהחלום התרחק כל כך היא העובדה שדוידוב לא הסכימה לוותר על מצוות כיבוד הורים, ולקחה על עצמה את הטיפול באמה המבוגרת. אלא שלפני כשנה, בעקבות חלום מיוחד שחלמה, ידעה שהיא לא הולכת יותר לוותר על הרצון להיות אמא. "בשבילי החלום הזה היה סימן מבורא עולם, והלכתי איתו עד הסוף. חלמתי על זוג דגים ששוחים בים, והם נראו מאושרים. בשבילי זה היה סימן מאלוקים שזה הזמן ללכת לטיפולי פוריות".

ואיך הגיבו הרופאים? "הם אמרו לי שאיחרתי את המועד וחלקם אמרו שהשתגעתי. אבל לא ויתרתי, הלכתי עם האינטואיציות שלי ואמרתי לעצמי שאני מאמינה ושאם אלך עד הסוף עם החלום שלי - לא אתאכזב".

במשך שבועות שלמים הייתה שרויה במתח, עד שהגיעה התשובה הנכספת: "מזל טוב, את בהיריון עם תאומים", שימחו אותה הרופאים. "השאגות שלי הגיעו לשמיים, הייתי המאושרת באדם באותו רגע. אלוקים הביא לי מתנה אדירה, ועל כך אודה לו כל חיי".

ד"ר גלי פריאנטיה, רופאה בכירה ביחידה להריון בסיכון בבית החולים סורוקה, אומרת כי בשנים האחרונות עלה גיל הילודה בעולם המערבי, רבות בשל הטכנולוגיה המתקדמת. "בעזרת תרופות אפשר להחזיר את הרחם לתפקוד גם כאשר השחלות כבר לא מתפקדות", היא מסבירה. 

תגיות:לידההוריםנסילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה