חדשות בארץ

הותר לפרסום: אלוביץ’, חפץ ופילבר נעצרו במסגרת פרשת 4000

בעלי בזק והמנכ"לית שלו נעצרו יחד עם מנכ"ל משרד התקשורת ויועץ התקשורת המקורב לזוג נתניהו. החשד: סיקור אוהד לראש הממשלה תמורת סיוע שהוענק לחברת התקשורת

  • ה' אדר התשע"ח
מנכ"ל התקשורת (צילום: פלאש 90)מנכ"ל התקשורת (צילום: פלאש 90)
אא

אחרי שחלפו יומיים ממעצרם, המשטרה התירה הלילה לפרסום כי העצורים בתיק 4000 הם יועץ התקשורת ניר חפץ, מנכ"ל משרד התקשורת המושעה שלמה פילבר, בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ', אשתו איריס ובנו אור. שני הבכירים שנעצרו בתחילת השבוע הם יד ימינו של אלוביץ' עמיקם שורר, והמנכ"לית סטלה הנדלר. בימים הקרובים, כך על פי ההערכות, ייחקר גם ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי החשד, ראש הממשלה הטה החלטות לטובת בזק שבשליטת אלוביץ' תמורת סיקור אוהד באתר וואלה שנחשבת לחלק מקבוצת בזק. בפרשה נחקרו גם בכירים באתר, בניהם העורך הראשי לשעבר ינון מגל. מעצריהם של חפץ, פילבר, אלוביץ' ובני משפחתו ושורר הוארכו עד ליום חמישי, ושל הנדלר עד רביעי.

לחוקרי המשטרה הגיעו תכתובות מיילים, הודעות סלולריות והקלטות של חלק מהמעורבים. ההערכה היא שהמשטרה מחזיקה בעדות משמעותית שתביא לקידום הפרשהמטעמו של אלוביץ' נמסר כבר אתמול: "אנו מציעים להתאזר בסבלנות ולא למהר להסיק מסקנות. אנו סמוכים ובטוחים שכאשר הדברים יתבהרו ניתן יהיה להיווכח שלא עבר כל עבירה".

יועץ התקשורת ניר חפץ, עורך מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות לשעבר, נחשב למקורב מאוד לבני הזוג נתניהו ונהג להגן עליהם בתקשורת כאשר פורסמו פרשות שונות הקשורות אליהם. בעבר שימש גם כראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה. פילבר נחשב גם הוא למקורב לנתניהו ושימש בשנות האלפיים כראש המטה שלו. לאחר שנכנס למשרד התקשורת נתניהו פיטר את המנכ"ל הקודם ומינה את פילבר במקומו.

תגיות:משרד התקשורתבזקמעצר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה