חדשות בארץ

אילנה ראדה דורשת לפתוח מחדש את התיק: "יש לי ראיות, והפרקליטות זורה חול בעיני הציבור"

פוסט מצמרר הופיע לפני זמן קצר בעמוד הפייסבוק של אילנה ראדה, ובו היא מאשימה את הפרקליטות ב'אטימות והתנשאות', כמו גם בזריית חול בעיני הציבור. "בכירי הפרקליטות ממשיכים במאמץ סיזיפי חסר סיכוי לזכות באמון הציבור. משליכים דליים של חול בעיניהם של אזרחי המדינה, ומצפים שמישהו יסיט את מבטו ויתבונן בכוכבים, אבל זה לא קורה"

בעיגול: אילנה ראדה (צילום: פלאש 90)בעיגול: אילנה ראדה (צילום: פלאש 90)
אא

פוסט מצמרר הופיע לפני זמן קצר בעמוד הפייסבוק של אילנה ראדה, ובו היא מאשימה את הפרקליטות ב'אטימות והתנשאות', כמו גם בזריית חול בעיני הציבור. "בכירי הפרקליטות חמושים באטימות ובהתנשאות, ממשיכים במאמץ סיזיפי חסר סיכוי לזכות באמון הציבור", פותחת ראדה וכותבת. "משליכים דליים של חול בעיניהם של אזרחי המדינה, ומצפים שמישהו יסיט את מבטו ויתבונן בכוכבים. 

"אבל זה לא קורה. ולא רק שזה לא קורה, הכותרת העלובה הזאת כאילו כל הבדיקות בעניינה של א.ק מוצו ונשללו, שפורסמה בהרחבה בכלי תקשורת רבים בראשית השבוע, עשתה בדיוק את ההפך. הכותרת הזאת, שהגיעה בעיתוי ממש לא מקרי, במקום לשקם את אמון הציבור, העצימה את חוסר האמון. 

אין לי מושג איזה מוח מעוות בפרקליטות הוגה את הספינים החוזרים ונשנים האלה וכיצד הוא חושב שיש בהם כדי לשרת את האינטרס הציבורי, אך יידע פרקליט המדינה כי רק ביום בו יבחר להתייחס לאזרחי ישראל ברצינות ולא כעדר פתאים נטול דעת - רק אז יזכה לאמון מחודש".

בראיון לערוץ 7 עם בני טוקר, התבטאה ראדה על הצהרת הפרקליטות שלפיה אין ראיון מדעיות שקושרות את א.ק לזירת הרצח. "אני לא באה חס ושלום להאשים את א.ק, וגם שלא ישתמע מדבריי. יש בית משפט שיבדוק את הדברים. אבל מה שעושה הפרקליטות במשך כל השנים מרצח תאיר ראדה וכולל עכשיו, זה לזרות מלח וחול לעיני הציבור על האמיתות של התיק הזה. אני אין לי בעיה עם א.ק, אבל אם השם שלה הוזכר והייתה ראיה שבעיניי הייתה משמעותית - הייתי מצפה מהפרקליטות לבוא ולחקור כמו שצריך, כולל בדיקות פורנזיות כמו שאמורות להיות ולא לנסות לטייח".

 

"יש לי מסמכים וראיות שהוטמנו והוסתרו מבית המשפט"

לדבריה, דווקא משום שלא נעשה בדיקת ראיות קפדנית, הפרקליטות איבדה את האמינות של הציבור. "הייתה בדיקה אחת ויחידה שנעשתה לפני שנה. אבל יש ראיות פורנזיות וטביעות שלא השוו אותן עם הראייה החדשה. אתם אומרים שנעשו בדיקות? תראו לי אותן".

לטענת ראדה, בידיה מסמכים וראיות חדשות חשובות, והדרישה שלה מבית המשפט העליון היא לפתוח את התיק מחדש. "יש לי מסמכים חתומים על ידי המשטרה, בית משפט ועורכי דין חתומים על ידי הפרקליטות - שמראים עדויות של ילדים בבית ספר. עדויות ודברים מוכמנים שהם אמרו, וגם של מורות שאמרו דברים מוכמנים ואף אחד לא התייחס אליהם. 

"את זה אני מביאה ואני מציעה לכולם לקרוא בפוסטים שלי. יש לי מסמכים שהוטמנו והוסתרו מבית המשפט. לבוא ולהגיד שהיו שלוש ערכאות גם בבית המשפט המחוזי שאני שמה איקס אחד גדול, כי רואים היום מי זה השופט שישב שמה". 

ממשיכה ראדה בפוסט הכאוב וכותבת כי "המשך ההגנה על פושעים, פרקליטים ושוטרים, בתוך מערכת הצדק, שזיהמו את חקירת רצח תאיר ומונעים עד היום מהאמת להתברר - מפוררת עד אבק את יוקרת המערכת שפעם האמנתי בה בלב שלם. לנופף בקלסרים חלולים וניירות ריקים מתוכן, לא עושה רושם על אף אחד מהציבור. הציבור, ואני בתוכו, דורש את האמת, לא משהו אחר, וזה בדיוק הסיוט של 'שומרי הסף' שלנו, שעושים מאמץ כביר להחביא את מה שכבר אי אפשר...", היא מסיימת.

תגיות:תאיר ראדהפוסטאילנה ראדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה