חדשות בארץ

גזר דין למחבל שרצח את משפחת סלומון; אסון בתיכון בפלורידה

עונשו של עמר אל עבד ייקבע היום בבית המשפט הצבאי, תלמיד ירה ב-17 מחבריו בתיכון בארצות הברית, ובחמישי ושישי צפויה עליה נוספת בטמפרטורות. כל מה שצריך לדעת

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

חדשות

ליברמן התייחס למצב בצפון: אביגדור ליברמן התייחס אתמול למצב הביטחוני בצפון. שר הביטחון אמר: "ההתבססות האיראנית בסוריה מדאיגה אותנו, נעשה הכל כדי למנוע מהאיראנים להתבסס בסוריה. לא רוצים לכבוש את לבנון, לא רוצים להקים התיישבות יהודית בסוריה, אבל צריך להבין שלעיתים יש מצבים שלא מותירים לנו ברירה - אלא לפעול". על נתניהו אמר: "עד שראש הממשלה לא יורשע בבית המשפט הוא יכול להישאר ראש הממשלה. כולנו חייבים להבין את המשמעות, אם ראש הממשלה מודח זה מהפך שלטוני. במדינה אחת יש גוף אחד שקובע מי אשם ומי זכאי וזאת לא התקשורת, ספרות זולה או תכנית ריאליטי".

היום יוקרא גזר הדין של רוצח משפחת סלומון: הבוקר, סמוך לשעה 10:00, יקריא בימ"ש הצבאי את גזר הדין של רוצח בני משפחת סלומון בי"ד, המחבל עמר אל עבד. הוא כבר הורשע לפני כחודש וחצי ברצח שלושה מבני משפחת סלומון - האב יוסי, הבן אלעד והבת חיה, וכן בפציעתה של אם המשפחה טובה. טרם ההכרעה אמר אביגדור ליברמן כי יש להטיל עליו עונש מוות. בתוך מספר ימים תמסור הפרקליטות הבהרות לבית המשפט העליון בנוגע לבג"צ אותו הגישו בני משפחת סלומון. הדרישה היא להורות למדינה להשלים את הריסת כל בית המחבל.

דובר צה"ל מסר בתגובה: דובר צה"ל תת-אלוף רונן מנליס אמר אתמול (שלישי) בכנס שלטון מקומי בגני התערוכה בתל אביב כי לאזרחים שהמשיכו את חיי היומיום שלהם כסדרם בזמן המתיחות בגבול הצפון בשבת "מגיע צל"ש". מנליס ציין כי: "העורף הישראלי הרבה יותר חסון וחסין ממה שנדמה. העליונות של צה"ל במזרח התיכון היא מוחלטת, אז האויב מנסה לבחון את המוכנות שלנו בעורף".

 

חוץ

תלמיד ירה בחבריו בתיכון בפלורידה: לפחות 17 בני אדם נהרגו ו-16 נפצעו בירי שביצע תלמיד בבית ספר בעיר פארקלנד שבפלורידה בארצות הברית. כוחות משטרה הגיעו לזירה ועצרו את החשוד בן ה-19. בצילומים מזירת האירוע נראו תלמידים נמלטים ממבנה בית הספר. התלמיד ניקולס קרוז זוהה כאיום בעבר ולא הורשה להיכנס למתחם התיכון עם תיק. התיכון ממוקם בעיירה בדרום פלורידה המונה 30 אלף איש.

החביא מחבלים ויצא זכאי: בית המשפט בצרפת זיכה את האזרח שנאשם במתן מחסה לקיצונים איסלאמיים שהוציאו לפועל פיגועים בפריז בשנת 2015. הוא עזר להם להתחבא מהמשטרה למרות שהיו הפושעים המבוקשים בצרפת. הנאשם טען שאינו ידע על זהותם. לעומתו, שני אנשים אחרים שסייעו למחבלים מפריז יישלחו לכלא.

הכלב הציל את בעליו מתקיפת דב ומת: הכלב פיט זכה לכינוי "הכלב הגיבור", זאת לאחר שנהרג בעת שהגן על בעליו ועל קובצת מטיילים נוספים מפני דב, זאת במהלך טיול בניו יורק. בעת שתקף הגב את קבוצת המטיילים, הכלב נאבק בו והסיח את דעתו עד שהמטיילים הצליחו להימלט. "הוא הגן עלינו באומץ", כתב אחד המטיילים בסיפור שעורר סערה ברשת. "פיט מת מפצעיו, הוא כבר היה זקן ומת כגיבור".

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית, תחול עליה בטמפרטורות, שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה. בצפון ייתכן אובך.

שישי: בהיר עד מעונן חלקית, הטמפרטורות יוסיפו להיות גבוהות מהרגיל. בלילה יחלו לרדת ממטרים לפרקים, המלווים בסופות רעמים בודדות.

שבת: גשם לפרקים מלווה בסופות רעמים ברוב הארץ. ירידה ניכרת בטמפרטורות שתהיינה נמוכות מהרגיל לעונה. חשש לשיטפונות ושלג בחרמון.

ראשון: גשם ירד לפרקים מהצפון ועד לנגב. בדרום ייתכן אובך. משעות אחר הצהריים הגשמים ייחלשו בהדרגה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותמשפחת סלומוןפלורידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה