כתבות מגזין

"היום היית אמור לחגוג חלאקה": האם שבנה נשכח ברכב ונפטר, בפוסט מצמרר

האם השכולה אודיה ויינגוט, שבנה אליה ז"ל נשכח ברכב באחד הימים הלוהטים של השנה, פרסמה פוסט מרגש ודומע ברשתות החברתיות ובו היא מבכה את לכתו בטרם עת של בנה האהוב, וחולקת עם הקוראים את התחושות שעל לבה

אליה ויינגוט ז"לאליה ויינגוט ז"ל
אא

האם השכולה אודיה ויינגוט, שבנה אליה ז"ל נשכח ברכב באחד הימים הלוהטים של השנה, פרסמה פוסט מרגש ודומע ברשתות החברתיות ובו היא מבכה את לכתו בטרם עת של בנה האהוב, וחולקת עם הקוראים את התחושות שעל לבה: "אליה אהוב ליבי שלי, ילד שלי, מלאך של החיים שלי. היום אתה חוגג שלוש שנים. היום היינו אמורים לנסוע יחד ולחגוג לך במירון כמיטב המסורת, יחד עם כל המשפחה המורחבת, את אירוע החלאקה שלך. 

"אני מדמיינת את הפנים היפות והטהורות שלך, ולגמרי חושבת שהכי תתאים לך בעולם תספורת כזו. יום הולדת שני שאני חוגגת לך, ולא איתך. וזה קשה, קשה מאוד. לא נתפס ולא מתעכל לי".

ויינגוט ממשיכה וכותבת כי עבור כל שאר העולם, הזמן מרפא ועושה את שלו. אבל עבור אם שכולה - "הלוואי הייתי יכולה לצעוק לכולם שזה שטויות ושהזמן אכזר. מיום ליום אתה תופס עוד ועוד מקום אצל כולנו, ואין יום שאתה לא מקבל בו נשיקה גם מהאחים הקטנים שלך. אין יום שלא מדברים עליך ואליך, ואין יום שבו כל חיוך או צחוק של ילד מזכיר לי אותך. 

"אין יום שאני לא רוצה לבכות ומנסה לעצור. מנסה למצוא את החוזק מלהיזכר בחיוך הממיס שלך, שהרס את כולם עם הגומות המטריפות האלו. החיוך שמזכיר לי שאתה רוצה אותי חזקה, שמחה ומאושרת. אני מנסה - למרות שהרבה פעמים נשברת, אבל אז מיד מרגישה אותך מחזיק אותי. ושם, בדיוק ברגעים האלו, אני רוצה לחבק אותך ולהגיד תודה. תודה שהיית חלק מחיי, תודה שאתה עדיין חלק מחיי, תודה שאתה לעולם תהיה החלק הנכבד ביותר בחיים שלי. 

"מזל טוב אהוב ליבי. אין לי ספק שאתה עטוף שם בים אהבה ואני בטוחה שחוגגים לך בצורה שאולי אני לא הייתי מצליחה. הלוואי והייתי איתך רק כדי לדעת שאתה בסדר, שמח ומאושר. תשמור עלינו מגן הילדים שם למעלה, תחזק אותי כי רק אתה מסוגל לשלוח לי כוח. מבטיחה שאת המתנות שאני שולחת לך יום יום, אין אמא שיכולה לשלוח או לתת. אתה הילד שביקשתי, שעליו תמיד חלמתי. מתגעגעת אליך מלאך שלי, במושגים שכבר מזמן איבדו את אופציית ההבעה. אוהבת אותך".

האזינו לראיון עם אביו של אליה ז"ל, יצחק ויינגוט:

תגיות:הוריםילדיםשכחת ילדים ברכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה