חדשות בארץ

השב"כ עצר חשודים בפעילות חמאס; זועבי הורחקה מהכנסת

מרצה טורקי למשפטים ניסה לסייע לפעילי טרור צבאיים של החמאס ונעצר, שלושה חיילי צה"ל חולצו בנס מג'נין בגלל שימוש באפליקציית WAZE, וח"כ קראה לחיילי צה"ל רוצחים והורחקה מהמליאה. כל מה שצריך לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

זועבי קראה לחיילים רוצחים והורחקה מהכנסת: ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) הורחקה היום (שני) מדיון בוועדת החינוך של הכנסת. זועבי  אמרה כי "קוראים לבן אדם רוצח גם אם רצח פעם אחת בחייו. הצבא מדי פעם רוצח ולא כל יום", מה שהוביל להרחקתה מהמליא ולשורה של גינויים מצד חברי הכנסת.

המשטרה עצרה שוטר פלסטינאי שיידה אבנים: משטרת ישראל עצרה שוטר פלסטינאי החשוד בידוי אבנים באזור קבר רחל לעבר כוחות הביטחון. החשוד בן 36 תושב בית לחם המשרת במשטרת בית לחם על פי החשד, השתתף החשוד במספר הפרות סדר אלימות ויידה אבנים לעבר כוחות הביטחון שפעלו במקום. הוא החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת עוז בחשד להשתתפות בהתפרעות, ותקיפת שוטר כשהתוקף מזוין בנשק חם. החשוד הובא בפני בית המשפט הצבאי, הוגש כנגדו הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש כנגדו כתב אישום.

רכב צבאי נכנס לג'נין בגלל WAZE, והותקף: רכב צבאי הגיע אתמול (שני) למחסום ג'אלמה שבצפון השומרון לאחר שנכנס בשוגג לג'נין והותקף. שני חיילים נפצעו באורח קל. נשקו של אחד החיילים נגנב בידי פלסטינים. על החיילים הושלכו אבנים וכתוצאה מכך נפצעו שני חיילים צה"ל וחיילת פונתה לקבלת טיפול. על פי התחקיר, שני החיילים חולצו מהאזור על ידי המשטרה הפלסטינית, לאחר שנכנסו אליו כי הסתמכו על אפליקציית הניווט WAZE. "האפליקציה כוללת הגדרת ברירת מחדל ייעודית אשר מונעת ניווט דרך אזורים המסומנים כמסוכנים או אשר אסורים בכניסה לישראלים", נמסר מהחברה. "בנוסף, ישנה התראה נוספת אשר קופצת כאשר נכנסים לאזור אסור בכניסה מסוג זה".

 

חוץ

השב"כ עצר חשודים בפעילות חמאס בטורקיה: שירות הביטחון הכללי עצר שני חשודים בגיוס לפעילות חמאס בטורקיה. אתמול הותר לפרסום כי האזרח הטורקי כמיל טקלי, מרצה למשפטים במקצועו, נעצר בחשד שסייע לפעילי טרור צבאיים של החמאס בטורקיה. גם דרע'אם ג'בארין, אזרח ישראלי ותושב אום אל פחם, נעצר.

שדה התעופה בלונדון הושבת בגלל פצצה: כל הטיסות לשדה התעופה לונדון סיטי וממנו בוטלו אתמול לאחר שהתגלתה פצצה ממלחמת העולם השניה ברציף המלך ג'ורג' החמישי, כך מסרו רשויות נמל התעופה. ממשטרת בריטניה נמסר כי הפצצה שלא התפוצצה נמצאה במהלך עבודות שנערכו אמש באזור נמל התעופה לונדון סיטי.

תושב לבנון חצה את הגבול וטען כי נשלח ע"י חיזבאללה: אזרח לבנוני מעורער בנפשו חצה אתמול את גדר הביטחון וחצה לשטח ישראל. דובר צה"ל מסר כי בתחקור סיפר האזרח הלבנוני כי נשלח למשימה על ידי שני פעילי חיזבאללה שאיימו עליו באשפוז כפוי אם לא יבצע חדירה לשטח האויב.

 

מזג האוויר

היום: הטמפרטורות ירדו ויהיה קר מהרגיל. גשם לסירוגין ברוב אזורי הארץ, כשייתכנו גם סופות רעמים. בחרמון ירד שלג. לקראת אחה"צ הגשמים ייחלשו.

רביעי: עליה בטמפרטורות. בשעות הבוקר ייתכן גשם קל.

חמישי: מעונן חלקית, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

שישי: מעונן חלקית, ייתכן גשם מקומי בעיקר בדרום. בשעות הבוקר ינשבו רוחות מזרחיות חזקות בצפון.

תגיות:חמאסחנין זועבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה