סלבס בהתחזקות

כשקובי אפללו ריגש אלפים: "מזמין אתכם לשבת אצלנו - אין דבר יותר חזק מזה"

מיזם חדש וייחודי שיוצא בימים אלו לאור, מוקדש כולו למען מטרה אחת ויחידה: להגביר ולהגדיל כבודה של השבת, בעיר שלאחרונה רבו בה המחאות על כפייה דתית: אשדוד. קובי אפללו שהגיע למופע, חלק עם קהל המעריצים שלו את חוויות השבת הייחודיות שלו, ומנהל המיזם מספר כיצד הכל התחיל

קובי אפללו על הבמה באשדוד (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של האמן)קובי אפללו על הבמה באשדוד (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של האמן)
אא

מיזם חדש וייחודי שיוצא בימים אלו לאור, מוקדש כולו למען מטרה אחת ויחידה: להגביר ולהגדיל כבודה של השבת, בעיר שלאחרונה רבו בה המחאות על כפייה דתית: אשדוד. 

הזמר קובי אפללו הצליח לרגש את אלפי המשתתפים - חילונים על דתיים, כאשר הזמין אותם לסלון ביתו, רגע לפני התקדש השבת. "אני רוצה להכניס אתכם במופע הזה לשבת בבית משפחת אפללו", אמר הזמר הנרגש, והצליח לסחוף אחריו את הקהל המריע והמאוחד. 

"השבת היא המתנה הכי יקרה שקיבלתי. וכאבא לילדה, אני מרגיש כמה לשבת יש משמעות עצומה עבורי", אמר אפללו במהלך המופע, תוך שהוא חושף סיפורים מחייו ומחבר את הקהל למסורת המעטירה שאותה ינק מבית אבא, ולביקורים עמו בבית הכנסת המרוקאי. 

לדברי חמי בן לביא, העומד בראש המיזם החשוב, "השבת היא המצאת הסטארט-אפ הגדולה ביותר שאומצה על ידי האנושות, ולצערנו - בחברה הישראלית, העיסוק בשבת קשור הרבה פעמים למחלוקות ומאבקים שמרחיבים את השסע והפילוג בינינו", כך אמר בן לביא בראיון לכתבת לינוי משעלי מאתר 'סרוגים'. באופן כזה, כך הוא גורס, היופי של השבת וכל המתנות הגלומות בה - לא באים לידי ביטוי. "דווקא השבת היא הדבר שיכול לאחד את כולם כאן".

עוד הוסיף בן לביא ואמר כי ההחלטה להביא את קובי אפללו לאשדוד דווקא בתקופה זו, הייתה החלטה מוצדקת ונכונה מאין כמוה. "קובי הוא אמן מדהים. יש בתוכו עולמות של חול וקודש, מזרח ומערב, ישן וחדש - ולכן, אין יותר סמלי בעיניי לפתוח את המופע של קובי אפללו דווקא באשדוד. אנחנו מאמינים שאיפה שיש מאבק, יש גם את הפתח לריפוי, לחיבור וליצירת מפגש - כי השבת היא יותר חזקה מזה.

"אני מקווה ומאמזין שמיזם 'שלום שבת' - יעורר שינוי תודעתי ורגשי, כך שהשבת תהפוך למרחב מפגיש שלום: שלום בין אדם לעצמו, שלום בין אדם למשפחתו, שלום בין אדם לחברו ושלום בין החברה הישראלית כולה", הוא חותם.

תגיות:זמרקובי אפללושבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה