חדשות בארץ

ראש הממשלה בעקבות ההסלמה בצפון: "זכותנו וחובתנו להגן על עצמנו"

הערב (מוצאי שבת) הגיב ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להסלמה הבוקר בצפון ולהפלת המטוס הישראלי: "ישראל תגן על עצמה מפני כל התקפה ומפני כל ניסיון לפגוע בריבונות שלנו". בשיחתו עם נשיא רוסיה, הדגיש בפניו כי: "חובתנו להגן על עצמנו"

  • כ"ה שבט התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

הערב (מוצאי שבת) הגיב ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להסלמה בצפון ולהפלת המטוס הישראלי הבוקר בצפון, ואמר: "קיימתי היום שורה של התייעצויות עם שר הביטחון והרמטכ"ל. המדיניות שלנו ברורה לחלוטין: ישראל תגן על עצמה מפני כל התקפה ומפני כל ניסיון לפגוע בריבונות שלנו".

"איראן עשתה ניסיון כזה היום", הוסיף נתניהו, "היא הפרה את הריבונות שלנו, היא החדירה כלי טיס שלה לשטחה של ישראל משטח סוריה. חיל האוויר הפיל את כלי הטיס הזה, ופגע במרכז השליטה והבקרה ששיגר אותו. ישראל גם תקפה בעוצמה מטרות איראניות וסוריות אחרות שפעלו נגדנו".

"זוהי גם הזכות שלנו וגם החובה שלנו ואנחנו נמשיך לממש אותן ככל שיידרש. שאף אחד לא יטעה בכך", הדגיש.

 
רה"מ סיפר כי שוחח עם ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה: "חזרתי באוזניו על זכותנו וחובתנו להגן על עצמנו מול התקפות עלינו משטח סוריה. סיכמנו שהתיאום הביטחוני בין הצבאות שלנו ימשך".

עוד הוסיף רה"מ: "שוחחתי גם עם מזכיר המדינה האמריקני, רקס טילרסון, גם על ההתפתחויות של היממה האחרונה ועל התפתחויות נוספות באזור".

לבסוף הבהיר נתניהו כי: "פניה של ישראל לשלום, אך נמשיך להגן על עצמנו בנחישות מול כל התקפה נגדנו ומול כל ניסיון של איראן להתבסס צבאית נגדנו בסוריה או בכל מקום אחר".

תגיות:איראןתקיפהפוטין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה