חדשות בארץ

איבדתם משהו ברכבת ישראל? כך תוכלו למצוא אותו

מעילים, ארנקים, משקפיים וטבעות – אלו רק מעט האבדות הנשכחות ברכבת ישראל. אם גם אתם מחפשים אחר החפצים האבודים, ייתכן שהם הגיעו למחסן של רכבת ישראל. הפרטים בפנים

  • כ"ב שבט התשע"ח
מחסן האבידות של הרכבת (צילום: דוברות רכבת ישראל)מחסן האבידות של הרכבת (צילום: דוברות רכבת ישראל)
אא

כ-250 אלף נוסעים במשך יממה אחת ברכבת, ולכל אחד היכולת לאבד פריט כלשהו הנשכח מאחור. כמו כן, ישנם חיילים רבים המאבדים ציוד צבאי כדוגמת נעלים צבאיות, חוגרים, קיטבגים, מדים ועוד. לרוב המאבדים את החפצים מאבדים גם את התקווה להשיבם ומשלמים מכיסם הפרטי עבורם, בעוד שלמעשה האבדות הללו ממתינות להם במחסן רכבת ישראל.

בימים אלו יוצאת רכבת ישראל במבצע להשבת האבדות, על כן תורחב השבוע הפעילות במחסן האבדות, שיפעל באופן רצוף בימים א'-ה', בין השעות 8:00-20:00, ובימי ו' בין השעות 8:00-12:00.

את מחסן האבדות של רכבת ישראל תוכלו למצוא בתחנת הרכבת תל אביב סבידור-מרכז, אולם מומלץ לפני כן שהנוסעים התרים אחר החפצים האבודים, יצרו תחילה קשר עם מוקד שירות הלקוחות במספר *5770 על מנת לוודא כי אכן החפץ המבוקש הגיע למחסן.

"נוסעים רבים טועים ויוצאים מנקודת הנחה שאם איבדו חפץ כלשהו אין סיכוי שימצאו אותו", מסבירים ביחידת שירות הלקוחות של רכבת ישראל, "אנחנו מציעים לנוסעים לא להרים ידיים, ולהיעזר במערך השירות שלנו במידה ואיבדו חפץ כלשהו. בשיחת טלפון קצרה ניתן לברר אם הפריט אכן נמצא ולהגיע לקבלו בחזרה".

תגיות:אבידותמחסןרכבת ישראלהשבת אבידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה