חדשות בארץ

"קיבלנו מתנה יקרה מהשם": מאות ליוו את איתמר בן גל ז"ל

אביו של הנרצח בפיגוע האכזרי באריאל ספד: "מערכת החינוך איבדה מחנך דגול ומסור. נמשיך ללוות את ילדיך המתוקים". יו"ר הכנסת אמר מעל קברו: "אבד חסיד מן הארץ. הקמת משפחה לתפארת". במקביל, אמו של המחבל קראה לו להסגיר את עצמו

  • כ"א שבט התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

"מתנה יקרה קיבלנו מהשם לפני שלושים שנה מתנה שאנחנו נפרדים ממנה היום כל כך בצער. אין לנו מושג איך ממשיכים מכאן בלעדיך. בשנות חייך הקצרים הספקת כל כך הרבה, אך השאיפות שלך להתקדם עוד ועוד לא פסקו לרגע. שמחת מאוד מעבודתך החינוכית בהר ברכה ובגבעת שמואל. מערכת החינוך בישראל איבדה מחנך דגול ומסור. איתמר בני היקר, אנחנו נמשיך ללוות את ילדייך המתוקים עד אשר יזכו לבנות את בתיהם בישראל". כך ספד הבוקר (שלישי) אביו של איתמר בן גל ז"ל, תושב הר ברכה שנרצח אתמול בפיגוע הדקירה בכניסה לאריאל. ההלוויה ביישוב נערכה בליווי של מאות אנשים. בן גל הותיר אחריו את רעייתו מרים וארבעה ילדים, בני שנה עד שבע.

בהלוויה נכחו גם פוליטיקאים רבים. "אבד חסיד מן הארץ, אבד לנו הרב איתמר שכל חייו הקדיש לאמונה", אמר יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מעל קברו. "יחד איתך מרים, הוא הקים משפחה לתפארת, היה אבא אוהב לארבעה ילדים מתוקים שחינכתם לאהבת ישראל. הייתה למחבלים מטרה לסלק את החיוך ולכבות את האור. אין בפי מילות נחמה. לרוצחים מתועבים ולשונאי החינם, אני רוצה לומר שאת האור של איתמר נדליק בכל מקום".

האם הישראלית של המחבל עבד אל חכים עאדל, התבטאה היום בנוגע לבנה הרוצח. ב"חדשות 2" פורסם כי אמרה בשיחה עם כתבים "מתנערת מהמעשים המיוחסים לבני, תסגיר את עצמך". עוד הוסיפה כי הבחינה בעבר שבנה "בעייתי ואלים". האם הוסיפה כי התגרשה מאביו של המחבל לפני מספר שנים וציינה כי בנה נלקח ממנה כשהיה פעוט. "פגשתי אותו כמה פעמים במהלך השנים, הוא ניסה לתקוף את אח שלי", שחזרה. "אני רוצה להמשיך את החיים שבחרתי לעצמי, רחוקה מזה. זה קשה לי". עוד הוסיפה, כי היא סבלה מקשיים בנישואים וכי היא מקבלת סיוע מעמותות מחיפה.

תגיות:לוויהפיגועאיתמר בן גל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה