חדשות בארץ

צה"ל תקף בעזה; נעצרו חשודים ברצח הרב שבח

הצבא תקף בעקבות רקטה ששוגרה לישראל בסוף השבוע, נעצרו ארבע חשודים ברצח הרב שבח ז"ל, ומזג האוויר ממשיך להתחמם. כל מה שצריך לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

צה"ל תקף בעזה: רקטה ששוגרה לעבר ישראל נמצאה בסוף השבוע בשטח פתוח, זאת לאחר אזעקת צבע אדום שנשמעה במועצה האזורית שער הנגב במהלך השבת. תושבים דיווחו על שמיעת פיצוץ, ולאחר בדיקה התברר כי הצבא זיהה את הרקטה. מאוחר יותר תקף צה"ל מטרות טרור השייכות לארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. מדובר באתר המשמש כמתחם צבאי, בו נתקפו שתי מטרות שונות.

נעצרו חשודים ברצח הרב שבח ז"ל: ארבעה פלסטינים עצרו ארבעה פלסטיניים, בהם שלושה מחמולת ג'ראר, ששמה נקשר לרצח הרב רזיאל שבח. המעצר התבצע בסמוך לג'נין. כזכור, הרב שבח נרצח בפיגוע סמוך לחוות גלעד שבשומרון, שם התגורר, בחודש שעבר. מאוחר יותר כיתר צהל בתים בכפר בורקין ליד ג'נין והטיל עוצר על הכפר כדי לחפש מבוקשים.

ראש ממשלת פולין מתוודה: ראש ממשלת פולין מתאוש מורביצקי הודה בסוף השבוע כי שיפור היחסים עם ישראל ועם ארצות הברית, שנחלשו בעקבות "חוק השואה" הפולני האוסר לאזכר את חלקה של פולין בשואה, הוא רגע של "להיות או לחדול" עבורו. עוד הוסיף: "נסביר את עמדתנו. זה רגע חשוב".

 

חוץ

ממשלת סוריה משתמשת בגז נגד אזרחיה? שר ההגנה האמריקני ג'יימס מאטיס הודיע בסוף השבוע כי ממשלת סוריה משתמשת בגז כלור באופן תדיר במסגרת מלחמת האזרחים בסוריה. מאטיס הוסיף כי הוא לא ראה הוכחות שמדובר בגז מסוג סארין, אך המדינה עוקבת אחר הדיווחים על השימוש בגז מסוג זה.

סנקציות נגד תומכי חיזבאללה: משרד האוצר של ארצות הברית הודיע כי החליט להטיל סנקציות חדשות על שישה אישים ושבע חברות בגאנה, לבנון וליבריה, שנחשבים למקושרים לארגון חיזבאללה. בכיר בממשל טראמפ התבטא כי "הסנקציות הן הגל הראשון" בקמפיין, שנועד להקפיא את הארגון הנתמך בידי איראן.

דעאש מחסל עוד פלסטיניים: על פי דיווחים ממחנה הפליטים הפלסטיני אלירמוכ במחוז דמשק, אנשי דאע"ש ערפו אתמול ראשי שני פלסטינים, אותם עצרו לפני מספר חודשים. אחד מהם הואשם בשל נטיותיו השיעיות, והשני בשיתוף פעולה עם אנשי ארגון חמאס. גופותיהם נתלו בכיכר המרכזית בשכונת אלחג'ר אלאסוד מול מבנה העירייה.
 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית. תחול עלייה נוספת בטמפרטורות וירידה בלחות. חם ויבש מהרגיל לעונה.

שני: מעונן, עם אפשרות לעלייה נוספת בטמפרטורות. יהיה חן ויבש מהרגיל לעונה.

שלישי: מעונן חלקית עד מעונן בגובה בינוני ורב. מזג האוויר יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה.

רביעי: מעונן חלקית. מזג האוויר יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה.

תגיות:עזהצה"לכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה