חדשות בריאות

למה היפנים אוכלים בננה עם הקליפה? אתם הולכים להיות מופתעים

הראש של היפנים עובד שעות נוספות בפיתוח עוד ועוד המצאות וחידושים בתחומים שונים, והפעם באמתחתם: בננה עם קליפה שניתן לאכול. מה הטעם שלה וכמה משלמים על 'התענוג'?

המונגיי היפניהמונגיי היפני
אא

בשורה לכל העצלנים ששושקלים אם לאכול בננה או לא, בגלל הקליפה: מדענים יפנים הצליחו לפתח בננה מיוחדת שאותה ניתן לאכול עם הקליפה, כך מדווח השבוע ה'ניו יורק פוסט'. הבננה המעניינת, שקיבלה את השם 'מונגיי' שמשמעו 'בלתי ייאמן' ביפנית, מואפיינת ב"קליפה דקה מאוד, וטעם שדומה לזה של האננס", מסבירים עיתונאים יפניים שניסו את הפרי החדש ודיווחו מהו טעמו. 

על הפיתוח החדשני עמלו היפנים במשך חודשים ארוכים, והוא כלל גידול של עצי בננה בטמפרטורה מיוחדת של מינוס 60 מעלות צלזיוס. לדברי טסויה טנאקה, דובר חברת D&T העומדת בראש הפיתוח פורץ הדרך, "יש צורך לשלוט בטמפרטורת הגידול של הבננה, להפשיר אותה בזמן הנכון ולשתול אותה מחדש. באופן הזה מתקבלת קליפת בננה בעלת מרקם רך".

הפרי עצמו מתוק מאוד (25 גרם סוכר לעומת 18.5 לערך בבננה ממוצעת), אולם לדברי העיתונאים - הקליפה עצמה די תפלה כשהיא נאכלת כשלעצמה, ללא הפרי. וכמה משלמים היפנים על ה'תענוג' שאותו הם יכולים כרגע לרכוש רק בחנות אחת בלבד? 20 שקלים עבור בננה אחת. הייתם קונים?


 

תגיות:בננהקליפהפיתוחיפן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה