חדשות יהדות

תורה ועבודה: נפתחה התוכנית לשילוב חרדים בשירות המדינה ובשלטון המקומי

המחזור הראשון של "תכנית משפיעים" שנולדה מהחלטת ממשלה לפני יותר משנתיים, יצא לדרך. החרדים יעברו הכשרה של חצי שנה וישתלבו כעובדי מדינה במשרות בכירות

  • ט"ז שבט התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

המחזור הראשון של "תכנית משפיעים", לשילוב המגזר החרדי במשרות מפתח בשירות הציבור, נפתח השבוע. התכנית, שיצאה לפועל בעקבות החלטת ממשלה מ-2015, בוחנת כיצד ניתן לשלב את המגזר החרדי בשירות המדינה וממליצה על דרכים לשילובם. במסגרת התכנית יוצקו 50 תקנים, מחצית לגברים ומחציתם לנשים, כש-35 מתוכן מיועדים לשירות המדינה ועוד 15 לשלטון המקומי, כשהמטרה היא לשלב בוגרי אקדמיה חרדים למשרות הללו.

השלב הראשון הוא שלב ההכשרה, בו ייחשפו החרדים לתוכן מגוון בענייני המדינה וחברה הישראלית, שירות המדינה והשלטון המקומי. בשלב המעשי הם ייחשפו להקניית כלים מקצועיים וניהוליים. לאחר ההכשרה שתימשך חצי שנה הם ישתלבו במשרות בכירות במוסדות השונים.

בחזון התכנית נכתב כי "מטרתה לבנות עתודה חרדית מובילה, מקצועית ובעלת תודעת אחריות ציבורית, שתשתלב בתפקידים משמעותיים בדרגי כניסה לשירות המדינה ולשלטון המקומי, תוביל לייצוג ראוי של הקהילה במערכות הממשל ותפעל לקידום מדיניות ציבורית טובה וממלכתית יותר, למדינת ישראל ולציבור הישראלי על כל חלקיו".

 
תגיות:חרדיםעבודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה