חדשות בארץ

"צבע אדום" בעוטף עזה; שר התחבורה ויתר על העלאת שכרו

בצה"ל עדיין בודקים האם נפלה רקטה, ישראל כץ הסביר כי "ראוי לעזור לנזקקים לפני שהחכ"ים דואגים לעצמם", והמשבר בעזה נמשך ומוציא אלפים לרחובות. כל מה שצריך לדעת

ישראל כץ (צילום: פלאש 90)ישראל כץ (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

שר התחבורה מוותר על העלאת שכרו: שר התחבורה ישראל כץ הודיע כי ועדת הכספים של הכנסת נענתה לבקשתו לוותר על תוספת השכר שמקבלים השרים, יותר מ-5,000 שקל. "ראוי שאלה שבידם הכוח להחליט ידאגו לציבור הנזקקים לפני שהם דואגים לעצמם", אמר. "זה מבחן המנהיגות והדוגמה האישית".

"צבע אדום" בעוטף עזה: אזעקת "צבע אדום" נשמעה הלילה (בין שני לשלישי), סמוך לחצות, ביישובי שער הנגב ושדות נגב בעוטף עזה. כוחות הביטחון פתחו בסריקות בשטחי המועצות במטרה לאתר את הנפילות, אך מדובר צה"ל נמסר כי לא ניתן לקבוע באופן ודאי אם אכן שוגרה רקטה לשטח ישראל: "עד כה לא אותרו ממצאים בשטח ולא התקבלו נתונים המעידים על נפילה".

כשנתניהו פגש את פוטין: ראש הממשלה בנימין נתניהו פגש אתמול (שני) את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. "אנחנו תמיד לוקחים בחשבון את כל הגורמים והשיקולים בסביבה", הדגיש לאחר הפגישה. "מי שמנסה כרגע לשנות את הסטטוס-קוו בסוריה ובלבנון זה גורם אחד - איראן. מדובר בגורם שמנסה באופן אקטיבי להבעיר את הזירה ולהפוך את סוריה לקולוניה צבאית". עוד סיפר נתניהו: "העליתי בפני פוטין את ההשגות שלנו, שבמידה רבה הן השגות ששמעתי מטראמפ. אני לא יכול להתחייב מה תהיה עמדת רוסיה בנושא, אבל הם הבינו מה יקרה אם התיקונים לא יוכנסו".

 

חוץ

חמאס משבית בתי חולים בעזה: המשבר ההומניטרי בעזה נמשך ונראה כי חמאס מפעיל לחץ על הקהילה הבינלאומית לפתור אותו. משרד הבריאות ברצועה הכפוף לחמאס, הודיע על הפסקת פעילותו של בית חולים בצפון עזה והעברת החולים לבתי חולים אחרים באזור, בעיקר בבית חנון. בעזה מעריכים כי 60 אלף איש נותרו כעת ללא שירותים רפואיים.

שביתה באונר"א: בעקבות ההחלטה של ממשלת ארה"ב לקצץ בתקציב לסוכנות אונר"א, אלפים יצאו לרחובות עזה והפגינו. סוכנות הסעד לפליטים פלסטינים ברצועה השביתה את פעילותה במחאה על ההחלטה. גם בתי הספר של אונר"א ברצועת עזה שבתו. גם תושבים ברצועה הנעזרים בשירותי אונר"א הפגינו.


אדרואן מאיים "לנקות" את הגבול" מכורדים: נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן אמר כי ארצו "תטהר" את גבולה עם סוריה. הנשיא רמז בכך כי הוא מתכוון להרחיב את המבצע הצבאי של הצבא הטורקי נגד הכורדים בצפון סוריה. מאז תחילת המבצע הטורקי במחוז עפרין גוברת המתיחות שלה עם ארצות הברית התומכת בכורדים ובמלחמה נגד דעאש ברחבי סוריה.

 

מזג האוויר

היום: תחול עליה בטמפרטורות. מזג האוויר יהיה נאה.

רביעי: בהיר, ללא שינוי בטמפרטורות.

חמישי: מזג האוויר יהיה נאה, עם עלייה נוספת בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

שישי: נאה, עם עלייה נוספת בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותרקטהצה"לישראל כץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה