חדשות בארץ

חברתה של שרה נתניהו על ההקלטות: "הגזמנו. כולנו בני אדם וגם אני צועקת"

לאור פרסום ההקלטה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו שנחשפה אתמול (א') - אשת העסקים וחברתה הקרובה של נתניהו ניקול ראידמן, מגיבה לראשונה ואומרת כי גם היא צועקת וכי "מדובר ברדיפה אובססיבית" של משפחת נתניהו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאור פרסום ההקלטה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו שנחשפה אתמול (א') - אשת העסקים ניקול ראידמן וחברתה הקרובה של נתניהו, מגיבה לראשונה ואומרת כי מדובר ב"רדיפה אובססיבית" של משפחת נתניהו. 

בהקלטה, שפורסמה באחד ממדורי הרכילות של התקשורת הכללית בשנת 2009, נשמעה רעייתו של ראש הממשלה כשהיא צועקת על יועץ תקשורת שעבד עמה, תוך שהיא מתקנת דבר מה שאמר אודות השכלתה. "פסי-כו-לו-גית. תואר ראשון ותואר שני, זהו".

כעת כאמור יוצאת ראידמן להגנת חברתה ואומרת כי ההקלטה היא חלק מ"רדיפה אובססיבית, ואני חושבת שאיבדנו פרופורציות", אמרה ראידמן בראיון לאתר TMI של מעריב.

"צר לי שזה מה שמתעסקים בו. כולנו בני אדם עם רגשות, ולכל אחד ואחת יש זכות אנושית קיומית ובסיסית לבכות, לצחוק, לצעוק ולהתעצבן. אני גם בן אדם, אני לא רובוט. גם אני צועקת לפעמים וזה לגיטימי. זה חוסר היגיון בריא לחלוטין, וצר לי שאף אחד לא מדבר על מה שגברת נתניהו וראש הממשלה עושים למען מדינת ישראל ואזרחיה".

תגיות:הקלטותשרה נתניהוניקול ראידמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה