חדשות יהדות

לומד שיעורי גמרא, מסרב לעבוד בשבת: השחקן ישראל אטיאס נחשף

בראיון ל"ידיעות אחרונות" מספר השחקן שעלה לאחרונה לכותרות על התקרבותו ליהדות: לצד חברותא עם דני שטג, אביב אלוש ומוריס כהן, הוא מספר: "שואלים אם אני חוזר בתשובה, זה מצחיק אותי. מעולם לא הייתי בשאלה"

  • י"ג שבט התשע"ח
ישראל אטיאס (צילום מסך יוטיוב מתוך סדרה בה הוא משחק)ישראל אטיאס (צילום מסך יוטיוב מתוך סדרה בה הוא משחק)
אא
השחקן הישראלי ישראל אטיאס (31) עלה לאחרונה לכותרות בזכות השתתפותו בסדרות מצליחות, אולם בראיון ל"ידיעות אחרונות" נחשף כי השחקן קרוב מאוד ליהדות. בראיון שהתפרסם בסוף השבוע, סיפר אטיאס, יליד יבנה, כי הוא החל לאחרונה ללמוד גמרא, וזאת בנוסף לעובדה שהוא מניח תפילין.  בשיעור הגמרא, לדבריו, משתתפים גם שחקנים מוכרים אחרים בישראל, בניהם דני שטג, איתי תורג'מן, אביב אלוש, מוריס כהן וגיל דסיאנו.

"אנשים כל הזמן שואלים אותי: 'אתה חוזר בתשובה? מתקרב לדת?' מה שמאוד מצחיק אותי. אף פעם לא הייתי בשאלה כדי לחזור בתשובה", סיפר בראיון, מי שלאחרונה קיבל דווקא תפקיד שאינו משקף את עלייתו במדרגה הרוחנית - שבבניק. "אני מחובר לדת ולאמונה מאז שהייתי ילד, למרות שאני לא חובש כיפה", הוא מספר. "תמיד הלכתי לבית הכנסת וכבר שנים שאני מניח תפילין כל בוקר. אני גם חושב שככל שאני מעמיק יותר בתורה, אני מתפתח יותר כבן אדם וכשחקן. נהיה יותר מחודד".

ישראל אטיאס (צילום מסך מיוטיוב)ישראל אטיאס (צילום מסך מיוטיוב)

"אשתי למדה בבית ספר דתי וגם היא שומרת שבת", הוסיף אטיאס. "הציעו לי עכשיו תפקיד בהפקה שחייבת לרוץ גם בשישי בערב, אז ויתרתי. אני לא מוכן לשחק בשבת. אני שומר על השבת גם בגלל המשפחתיות, היא נורא חשובה לי. לא הכל בחיים זה כסף ועבודה".

במהלך הראיון נשאל מדוע בחרו הוריו לקרוא לו בשם ישראל. "בחודש התשיעי להיריון באבא סאלי בא לאמא שלי בחלום ואמר לה: 'אני רוצה את השם שלי בבית שלך'", שחזר. "אחרי שלושה ימים, נולדתי".

תגיות:יהדותשבתשחקןישראל אטיאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה