ונשמרתם

זוועה ברסק עגבניות: מה גילתה תושבת אשקלון בתוך המיכל התמים?

כשאלה שרון מאשקלון ביקשה להכין ארוחת ערב למשפחתה, היא לא ציפתה למצוא את ההפתעה הלא נעימה בתוך קופסת רוטב עגבניות תמימה. במקום הרוטב האדמדם, נגלה לנגד עיניה מחזה מזוויע של גוש צהוב עם ריח עז של חריפות. "הקופסה לא הייתה נפוחה והתאריך היה תקין בלי מכות על האריזה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשאלה שרון מאשקלון ביקשה להכין ארוחת ערב למשפחתה, היא לא ציפתה למצוא את ההפתעה הלא נעימה בתוך קופסת רוטב עגבניות תמימה. במקום הרוטב האדמדם, נגלה לנגד עיניה מחזה מזוויע של גוש צהוב עם ריח עז של חריפות. "הקופסה לא הייתה נפוחה והתאריך היה תקין בלי מכות על האריזה", שחזרה שרון בראיון ל'וואלה'. 

תאריך התפוגה שסומן על גבי האריזה היה מרץ 2019, אך כששרון פתחה את המיכל - עלה ממנו ריח נוראי. "קראתי לילדים שיראו, וחשבנו בהתחלה שזה משהו מת. לא חפרתי בשביל לראות, אלא רק צילמתי וישר זרקתי לפח, כי זו הפעם הראשונה שאני נתקלת בדבר כזה", אמרה. 

ילדיה דווקא החליטו שהם לא מוכנים לוותר, ושלחו את התמונות לשירות הלקוחות של חברת זנלכל, היצרנית של רוטב העגבניות 'יכין', זאת על מנת לקבל תמורה הוגנת על עוגמת הנפש. אלא שמחברת זנלכל נמסרה ההודעה הבאה: "מוצרינו עוברים בדיקות קפדניות בתנאים מחמירים ובתקנים בינלאומיים ונארזים ללא מגע יד אדם, כך שהם סטריליים מאוד. אנו עושים את מירב המאמצים כדי שמוצרינו יהיו טריים, נקיים ואיכותיים. אולם לצערנו, ולמרות כל האמור לעיל ובקרת האיכות המחמירה, עלול להיות פגם".

בשל כך, קיבלו בני המשפחה ימים ספורים לאחר מכן, מכתב המאפשר להם לרכוש 8 קופסאות רוטב עגבניות ו-4 קופסאות רכז עגבניות 'פריכוז' - זאת על מנת ש"תמשיכו להנות ממוצרי החברה, ולכן אנו מצרפים בזאת שי סמלי" - אבל את אלה שרון, היחס הזה הצליח לזעזע אף יותר ממה שמצאה במיכל הרוטב. "לפחות שירימו טלפון ויגידו שמדובר בטעות. זה היה נדמה שזה משהו סטנדרטי שהם רגילים אליו, ולא מתייחסים בחומרה", אמרה. 

חברת זנלכל בתגובה: "ממחלקת שרות הלקוחות נמסר ללקוחה כי שכבת העובש נובעת קרוב לוודאי מבעיה באטימות ההרמטית של המוצר, שיכולה להיגרם עקב פגיעה כלשהי באיטום אריזת המוצר. הלקוח פוצה במספר מוצרים מסדרה זו".

תגיות:ונשמרתםעובשרסק עגבניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה