חדשות בארץ

מדוע מחרים מושב שלם בדרום את אפליקציית WAZE?

לתושבי מושב 'רווחה' שבדרום, נמאס מאפליקציית WAZE, שמפנה את הנהגים שעוברים בדרכם לקריית גת - לעבור במושב ובכך 'לדלג' על עומסי התנועה באזור. "זה לא ייתכן שאנחנו חיים על כביש ראשי, וזה גם מאוד מסוכן. ילדים פוחדים לחצות את הכביש", הם אומרים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לתושבי מושב 'רווחה' שבדרום, נמאס מאפליקציית WAZE. זה שנים שנהגים שמשתמשים בה, 'מוזמנים' לעשות דרך קיצור מהמושב שלהם, כדי להתגבר על עומסי התנועה הגדולים באזור צומת פלוגות. על פי הדיווח ב'ווינט', בצעד יוצא דופן החליטו תושבי המקום באישור המועצה האזורית שפיר - לסגור את שער הכניסה למושב באופן ידני, באופן שיתאשר רק לתושבים להיכנס פנימה. בנוסף הוצבו על שער הכניסה שלטים שמודיעים על 'אין כניסה' משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות אחר הצהריים. 

"איכות החיים שלנו ירדה משמעותית בגלל זה, ואין לנו את החוויה והיתרונות של מגורים במושב", מסבירה סמדר לוי, אחת ממובילות המאבק, בראיון ל'ווינט'. "מדובר בעשרות מכוניות שחוצות את המושב בשני נתיבים, וילדים פוחדים לחצות את הכביש כי זה מאוד מסוכן. אנחנו חיים על כביש ראשי". 

חברת WAZE בתגובה: "כידוע לכל, כבישים ציבוריים מטבעם פתוחים ומאפשרים תנועה לכל הנהגים - בין אם הם תושבי השכונות או הערים הרלוונטיות ובין אם לא. לפיכך, ווייז מכוונת את הנהגים בכבישים השונים בכל רחבי הארץ, בהתאם לחוקי התנועה והשילוט הרלוונטי".

תגיות:חרםאפליקציהמושבווייז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה