חדשות בארץ

הרב שלמה זלמן אולמן ז"ל; הטמפרטורות צונחות, החרמון נסגר

רבה של שכונת משכנות יעקב בבני ברק נפטר, ישראל תציג את תא הזכוכית של הצורר הנאצי אייכמן, ומפלס הכנרת עולה בזכות הגשמים. כל מה שצריך לדעת

חרמון (צילום: פלאש 90)חרמון (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

הרב שלמה זלמן אולמן ז"ל: בבית החולים מעייני הישועה נפטר אתמול (רביעי) הרב שלמה זלמן אולמן ז"ל, רב שכונת משכנות יעקב בבני ברק שנחשב לאחד מגדולי הדיינים והפוסקים. הרב אולמן היה בן 91. הוא בנו של הרב ישראל אולמן ז"ל. הוא היה ידוע כבקיא גדול בתחום בתורה וההלכה. לפני כשלושה שבועות אושפז בבית החולים, אך מצבו הדרדר עד שנפטר.

תא הזכוכית של אייכמן יוצג: תערוכת חדשה במוזיאון בית לוחמי הגטאות תוקדש למשפטו של הצורר הנאצי אדולף אייכמן. התערוכה, "מול תא הזכוכית", תיפתח ביום שישי הקרוב ובמרכזה יוצג תא הזכוכית המקורי שבו ישב אייכמן במהלך המשפט. התא, שבו שומרו המושבים, הרצפה וקירות העץ המקוריים, הוצג בשנים האחרונות בארצות הברית ובשבוע האחרון הורכבו חלקיו באולם התצוגה של לוחמי הגטאות.

מפלס הכנרת עולה: מפלס הכנרת עלה אתמול בסנטימטר וחצי, כך נמסר מרשות המים. עוד נמסר כי למרות הגשמים וצמצום השאיבה מהכנרת, עדיין חסרים לכנרת מלאה 5.37 מטרים. בסוף הקיץ הקרוב מפלס הכנרת צפוי לרדת מתחת לקו השחור.

 

חוץ

נתניהו הודה לגואטמלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (רביעי) עם שר האוצר של גואטמלה, חוליו הקטור אסטרדה. נתניהו הודה לו על ההחלטה להעביר את שגרירות מדינתו לירושלים. הם נפגשו בשולי הפורום הכלכלי בדאבוס שבשוויץ.

אסון בתיכון בארצות הברית: נער בן 15 הרג היום שניים מחבריו ללימודים באקדחו ופצע עוד 13 במסע ירי בתיכון במדינת קנטקי, ארצות הברית. מושל המדינה והמשטרה הודיעו כי הנער נעצר אך טרם התברר מדוע עשה זאת. לא ידוע אם הרוצח הכיר את הקורבנות, נערה ונער בני 15 בלבד.

עוד מראה מחריד בדעאש: מחבל ארגון המדינה האסלאמית (דעאש) בכיסא גלגלים ביצע פיגוע התאבדות במזרח סוריה, אך קודם לכן פרסם הארגון הקיצוני תמונה שלו נפרד מילדיו הבוכים. בתמונה הוא נשא רובה, ואז הורם על כסא גלגלים לכלי רכב ונופף באצבע המורה, אחד מסימני ההיכר של אנשי הארגון הסוני.

 

מזג האוויר
חמישי: 
הטמפרטורות ירדו ויהיו נמוכות מהרגיל לעונה. גשם מקומי בצפון ובמרכז, ייתכן שיהיה מלווה בסופות רעמים יחידות. בדרום הארץ ייתכן גשם. אתר החרמון יהיה סגור היום ומחר למבקרים.

שישי: קר מהרגיל לעונה. גשמים יירדו מצפון הארץ ועד הנגב, והם יהיו מלווים בסופות רעמים. הרוחות יתחזקו.

שבת: הטמפרטורות יעלו, אך יהיו נמוכות מהרגיל לעונה. יוסיפו לרדת גשמים מקומיים, רובם קלים.

ראשון: מעונן חלקית, הטמפרטורות יוסיפו לעלות ותהיינה רגילות לעונה. ייתכן גשם מקומי.

תגיות:כותרות ב-60 שניותחרמון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה